Annem alman Babam türk yarı almanım siz seviyor musunuz? <3 :*
Sie erhalten immer den Frieden <3
Sie erhalten immer den Frieden <3
neden sevmeyelim.. farklı kültürde yaşayıp doğmaları onları sevmemize engel olmayan şeyler.. bakıldığında aynı samimiyet içtenlik onlarda vardır..
Teşekkürler EİG için Almanyaya selamlar
Sevmem
Kibirli ve kendini herkesten üstün gören bir millettir..
Gözümle tanık oldum
Bende yarı almanım. Annem Alman babam Türk. Ama Almanca bilmiyorum 😔
Ben almanyada doğduğum için biliyorum
Bende Almanyada doğdum 😔
Ben frankfurt'ta sen
Başkent Berlin. Ama 1 yaşından beridir Türkiyede yaşıyorum.
Bende de var melezlik severim de hepsi bir olmuyor tabi
Cevap
23Cevap
almanlardan nefret ediyorum hic sevmem ama sen yari turk sun seni sevebilirim
Irkçı değilim her milletten iyi olanı insanı severim
Dediğini anlamadım hocam ama Türkçe konuşursanız tabii ki severim :D
Alman Arkadaşım hiç olmadı. Onlarla Konuşmak isterim.
Türklerden başka hiç bir ırkı sevmem ama insanlık gereği saygı duyarım
Sen Türkmusun alman mi
Annem alman Babam türk
Daha çok Alman hissediyorum.👄👅
hemde cok severim 😍😍
ıch liebe dich
Aşlok
he severiz alman birasını ustune rakı da ıcerız
almancayı almanya'yı almanları da severim
helgaları severim hansları sevmem
Ne mutlu Türk'üm diyene
Ich weiß nicht, wie :)
Wenn die müslime sind klarr
Opfer
@Besiktas420 warum
Was hatt das mit religion zu tun
@Besiktas420 klar doch
Dann ab in dein eigenes land
@Besiktas420 Aynen dinle alakası yok
@Besiktas420 ich lebe sowieso in Türkei hahahahah kapak
Sen dfl ülkende yaşamaya
Und wie sprichts du dan deutsch
@Besiktas420 ich war vor 5 jahr in deutschland
Trotzdem besitzt du wahrscheinlich die Deutsceh Staatsbürgerschaft. Und ists in Der Türkei besser als ın Deutschland und welche stadt?
dürüst insanlar evet severim
undebah ne demek ya
Sevmem
Severim alman melez hatunları. Çok iyi oluyorlar.
Sevmiyorum
Sevmem
Sadece Hitler
Sevmem.
Neden
Sevmem
Bin auch Deutscher
Nötr
ich liebe dich
Severim senden ötürü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar