bişeymi ima etmeye çalışıyor sizce bana laf mı sokuyo :d
#scorpion026
#scorpion026
abi sevgilin sana "karnım açıktı" demiş...
yani bu açığı kapatmak için bir çözüm arıyo sanki ve aklına yemek yemek gelmiş olabilir bence :-D :-D
Bunu nasıl anlamazsın karnım acıktı derken seni yemek istiyorum diyor yemek yerken de yedirtmedin bari bunu yiyeyim demeye çalışıyor oha
beni yiyemez :D
senin böyle düşüneceğini bilseydi acıkmazdı kesin 😃😃
aman ayrılcam zaten ben sarısınları severim :)
cok bilmiş şey :P
Çok ilginç ya sevgilin insan olamaz hatta canlı olamaz çünkü hiçbir canlı acıkınca yemek yemez 😐
@genetikci18 insalıktan cıkmış :D
Niye başkasının görüşünün altına yazmışım ki 🙄 yanlış olmuş kendi yorumumun altına yazacaktım 😂 kaydırma yapmışım
Cevap
3Cevap
normal insanlar gibi acıkınca yemek yemiş, rahat bırak adamı.
gay değilim
bir an boş bulunup adamı yazmışım. rahat bırak kızı ahahjsjhdj
ben terelleliyim :D
Senden ayrılmak istediğini dile getirmiş kibarca, hazırlıklı ol üç vakte kadar ayrılıyorsunuz
şutladım zaten :D
Çok ilginç ya acıkan biri nasil yemek yiyebilir 😱 ben şoklardayım
ben bayılıyodum az daha
kaydırma yapmışsın sınavdan kaldın :D
Aynen neyse artık başka sınava 😁
tamam kız :)
soracağınız soruyu şeediyim
kızlar sorunca niye bişey yok
yoo kızlara da laf ediyom ben😂😂
et banane :D
Bence ilişkinizi bir gözden geçirme vakti gelmiş
masaya yatırmalı bm toplanmalı
Onunla neden böyle olduğunu konuş. Yemek yemek yerine neler yapabilirdi fikir ver. Bu sizi bir nebze rahatlatır
yani zıkkımlanıyom diyebilirdi
Tabii birçok yolu var. Yememesi de bir seçenekti. İnsanların bu kadar bencilleştiğine inanmak istemiyorum
hep kendisi yer zaten
sadece acıkmış olamaz mı?
olamaz
Artık senden sıkılmış
benden sıkılcagına camdan atlasın
Ahah hiç böyle sayko bir paylaşım görmedim djdkfl
ben cok gördüm kızların tipik soruları :D
dalga gecmissin ondan dedim zaten😂😂 dndjkdkd
:D :D
Bence seni... istiyor
noktalı yerler ne?
?*s
KÜfür
iyide o kız ben erkek nasıl beni yapıcak
Parmakları var olmadı yumruk
bendede şey var armutmu toplicaz
ayrilmak istiyo olabilir '-'
Ayrildim gitti bebetom:)
😂😂
Niye herşeyde bir ima ariyorsunüz ki.
kızlarla yarış yapıyom
kımon beybi
Ne alaka acıkmış yemiş işte herşeyi kurcalamayın
anlayanlar gülüyo :D
sen olayı anlamadın ama :)
kızlarla yarışıyom bu konuda
Ne demek?
ne demek işte
sen işi anlamadın
kızların her poka mana cıkarıp gelip burda sormasını tiye alıyorum
:))
Ne fesatsin
fesat derken?
fesat diyonuz arkası yok sizin içiniz fesat :D
Sanane mk uyudum
uyuma mk
Kanka nisanlimdan ayrildim kotuyum lann
gecmiş olsun üzüldüm neden ayrıldınız ki
Annesi hasta ve hasta diye surekli bana bagiriyodu acisini benden cikartiyodu
böyle şerefsizlik olmazki senin suıcnmu sanki
Bilmiyorum dunde bir kiz kendi resmini koyup omer cekti diye kalp koymus
o zaman bahane mi sana bagırıp cagırması
Allah buyuk bana yaptiklari annesinden cikiyo
öyle deme be annesinin sucu varmıki tabi bedelini annesiyle ödüyordur ama
ahaahahahahaha
:D :D
Bence kimse anlamadı
Benim kadar zeki değiller :D
bazıları anladı :D
senin anladıgın neymiş peki :D
Sadece karnı acıkmış olamaz mı?
ahahaha 😀😀
heheh D:
😅😅😅😅😅
noldu kız. D
Afiyet olsun de geç
boğazında kalsın dedim
Kesin verecek
ee anormal olan ne ?
Laf sokmus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar