Her fotoğrafta iğrenç çıkmaya şartlanmış gibiyiim bu nedir avatar gibi 😀😏


Arkadaşlar, biz kendimiz türettik bu şeyleri. E-okul fotoğrafında kötü çıkma ve vesikalık fotoğrafta...
Bunları hep deriz, şakasına, gülelim diye.
Aslında beğenmek gerek kendimizi orada da, garip görmemeliyiz.
Güzel yani her türlü, maksat şaka gırgır olsun.
Fotoğraf da ki şahı gayet iyi poz vermiş.
Benim o
Her kimse işte...
Biyometrik çektirdim bir süre önce fena çıkmadı sanki. Kimlik tam olarak gelmedi bakıcaz artık
Biyometrikte bilr güzel çıkıyorum hahah
dermişim 😔🙄😳
Cevap
19Cevap
Bence iyi çıkmışın bir e okul fotoğrafını geçemez yani kdjsjsk
O zaten efsaneydi
Yo guzel dogal halin kardesim.. Vesikalik fotolarda illaki biraz insan kendini garip hissediyor cunku sadece Kafa yapisini gosteriyor
aynı bu şekil benımde :D utanıyom bir yere verirken D
Kızım maşallah ta foto paylaşma fazla yarın o fotoyla gy in biri hesap açarsa sasirma
harbi bildiğin avatar gibisin 😀
Sağol ya😄
O fotoğrafı çöpe atmak istiyorum :/
E okul fotom var o da bk gibi jsjsjsjs
Hiç de beğenmiyorum :/
üni kimliğimde seri katil gibiyim 😂😂
Ahahhahahaha avatar gibi
Değiştirmem lazım kiloluyken çektirmiştim.
Fotojenik değilsin sanırım sende benim gibi 😉
Sen yine iyi cikmissin ya 😂
Evet kimlik fotoğrafımda çok tatlı çıkmışım :D
Atardimda evrim diye gezerdi
avatar ne alaka yaa 😂😂
değiştiğim olmuştur :))
ayy benimde kafam utulenmis gibi
b*k gibi çıkıyom
Beğenmiyorum
Evet
Kötü değil ki
kötü değil =))
evet
beğenmiyorum
çok çirkin
Sen fakesin, sus.
Özgüven eksikliği seziyorum
Hayır
Begenmiyorum
beğenirdim
geri takip
Mr. Spayk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar