Namaz kıldıktan sonra başım dönüyor içim bir garip oluyor. Tansiyonum düşüyor gibi sanki ölüyorum gibi neden öyle oluyor?

Yani ben tuhaf biriyim. Normal de namaz kılan hayatına devam eder ama ben neden böyleyim? Yani Yani garip oluyorum
Namaz kıldıktan sonra başım dönüyor içim bir garip oluyor. Tansiyonum düşüyor gibi sanki ölüyorum gibi neden öyle oluyor?
Cevapla