Merhaba Arkadaşlar.
Bana göre sarılmak.
Peki size göere hangisi?
Bana göre sarılmak.
Peki size göere hangisi?
Öpüşmek mi?
Sarılmak mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sen biraz kucuk dusunuyorsun. Bu ikisi yerine baska seyler de var hani.
Sarilmak ne lan? Ne alaka yani? Siz niye bu kadar libido dusmanisiniz turk kizlari olarak?
tabiki de sarılmak insan sarıldığı kişide hele ki sevdiği insansa huzur buluyo bu da zaten iki kalbin bütünlüğünü en iyi anlatır:)
Cevap
15Cevap
Sarılmak her şeydir 🌹
Sarılmak hissettirir.
Nescafe 2si1 aradayı öneririm 🤘🏻
Sarılmak kadar huzur verici bişey yoktur bence
erkek olarak söylüyorum sarılmakdir
Sarılmak hemde çok masum
ikisi de ama sarılmanın yeri ayrı
sarılmak
Artı :D
bu iki oldu😀
Sayiyon mu 😂😂😂
hep eksi veriyordun😂
Begendiklerime artı iyisin 😂😂😂
sağol ya😀😀
Ben de olmasam artı verenin yok kız 😂😂😂
artı verenin çok olsun😂
Senin de 😇
😊😊
Ee bana artı yok mu :P
arti verdim😀
Hızlısın ^^
geri mi alayim😂
Ahahah 😂😂😂
Uzaktan öpüşmek
Sarılmak
Sarılmak ama ikisinin karmasıda fena olmaz
sevişmek
Sarılmak.
Sarılmak.
sarılmak 😢
sarılmak
Sarılmak tabi ^^^
Sarılmak
sarılmak😇
Hiç biri
sarılarak öpüşmek
sarılmak.
Aynen :)
Sarilmak🤗🤗
Sarılmak
sarilip opusmek
Sarılmak.
Sarilmak
seks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar