Yani takip edince ne oluyor anlamıyorum? Hiçbir kız da takip etmiyor. Yani bu işte bir bit yeniği mi var? anlamadım ben. Arkadaş eklemek gibi bir şey mi (siteye tam hakim olamadım daha)? Engellemeden takipten çıkarma diye bir şey var mı? Bir kızı neden takip edersiniz?
Tanımadığım, hiç konuşmadığımız erkekler beni neden takip ediyor?
Bunu neden felsefik bir soru haline getirdin ki takip etme olayının tek numarası takip ettiğin kişinin sorularını ve bencelerini görebilmek. Eğer bunu da istemiyorsan kabul etmezsin takip isteklerini olur biter.
:) bende uzaktan takip ederim... sokakta arkandan gelirim... apartmanda cikarken 1 kat asagidan cikarim... bir sekilde takip ederim artik... sende kesin bir ozellik var, anladim bunu gecte olsa...
Görüşleri veya güzelliği hoşuma giderse takip edebilirim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
güzel bulmuşlardır ve takip ediyorlardır kedi bencesi yazan kız. hem Abazalara nefes alsın yeter. pembe profil olsun yeter. sık dişini nuri , bulursun bir huri durumu.