Tanımadığım, hiç konuşmadığımız erkekler beni neden takip ediyor?

Yani takip edince ne oluyor anlamıyorum? Hiçbir kız da takip etmiyor. Yani bu işte bir bit yeniği mi var? anlamadım ben. Arkadaş eklemek gibi bir şey mi (siteye tam hakim olamadım daha)? Engellemeden takipten çıkarma diye bir şey var mı? Bir kızı neden takip edersiniz?
Tanımadığım, hiç konuşmadığımız erkekler beni neden takip ediyor?
Tanımadığım, hiç konuşmadığımız erkekler beni neden takip ediyor?
Cevapla