Dönüm noktası, bir durumun, bir olayın yepyeni bir biçime girme aşaması, evresi, bir durumdan başka bir duruma geçme zamanına denir. sizlerinde böyle bir zamanı oldu mu veya olsun ister misiniz?
'Hayat insanın cesaretine göre büyür veya küçülür.' Sizin bir dönüm noktanız var mı?
Boşanmam benim dönüm noktam oldu. Ondan önce merhametimi azaltmak istiyordum yapamıyordum. Sabırsızdım sabırlı olmak istiyordum yapamıyordum. Şimdi daha bir çok yapamadığım şeyin önüne geçtim tamda istediğim insan karakteri oldum.
En İyi Cevaplar