Sizce İslamın örtüsü mü? İngiliz kıyafet modası tuzağı mo?
Muhafazakar görüşlü ve dindar görüşünde ki kardeşlerimle sadece bu konuyu konuşmak istiyorum..
Allah kabul etsin kardeşim. Sonuçda asrın tarzına değil, Allah'ın farzına uyanlar kazanacak. Elalemin ne dediği önemli değil. Önemli olan Rabbim ne der? Birçok insan küsse, sizi protesto etse, O insanları yaratan Allah (c. c.) da ben kulumdan razıyım dese yetmez mi? Bu dünya geçici. Ahiret sonsuz. Allah doğru yoldan ayırmasın. Allah tesettürünüzü daim kılsın, hak yoldan ayırmasın. Allah herkese tesettür nasip etsin, Vesselam...
Cidden eğer aşık olduysan çevrendeki hayvansı sesler etkilememeli devam etmelisin benim kalbim mühürlendiği için o aşka sadakata bir türlü giremiyorum :/
Kalbin muhurlendi mi? ALLAH yardimcin olsun! Bende bu ingiliz modasından köleleginden sıkıldım. Onalra benzeyip imanimi düşürmek istemiyorum
Keşke Adıyaman menzil cemaatine katilsaydin. ya da Fatih ismail aga cemaatine
Çarşaf konusunda yorum yapacak düzeyde değilim ama içinden geleni yap derim. Insanlar bize sorarak mi yapiyor her şeyi? Biz de onlara sormayiz o zaman. Ben kapansam sadece naif kapanirdim herhalfe çarşaflanir miydim sanmıyorum
Sen içine sindirdiysen kabullendiysen kimin ne dediğinin çok da önemi Yok bence
Kabulleniyorim ama hevesim her defasında kırıyorlar gibi.. Keşke bizimkiler de sevebilse çarşafı islami..
Cevap
15Cevap
Hayat senin canın ne istiyorsa onu yap. Laf edenler kendilerine baksın.
Aynen öyle kardeşim
Bakış açısına bakma. Allahın bakış açısı daha önemli
Aynen kardeşim
Çarşaf giymek yahudi geleneğidir sadece yakanı ört göğüslerin gözükmesin üstüne başına bol kıyafetler giy yeter.
Mü’min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. (Yüz ve el gibi) görünen kısımlar müstesna, zînet (yer) lerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar. Zinetlerini, kocalarından, yahut babalarından, yahut kocalarının babalarından, yahut oğullarından, yahut üvey oğullarından, yahut erkek kardeşlerinden, yahut erkek kardeşlerinin oğullarından, yahut kız kardeşlerinin oğullarından, yahut müslüman kadınlardan, yahut sahip oldukları kölelerden, yahut erkekliği kalmamış hizmetçilerden, yahut da henüz kadınların mahrem yerlerine vakıf olmayan erkek çocuklardan başkalarına göstermesinler. Gizledikleri zinetler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey mü’minler, hep birlikte tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz! (nur 31)
Yahudilikte de kapanma vardı ama o din yürürlükten kaldirildi. İngiliz kıyafeti artık giyinmek yahudi dinine aittir. Yalan yanlış fetva verme burda! Senden dini öğrenecek değiliz ki!
İslamiyetin doğuşundan beri örtü tasarlanıp giyiliyor. Yahudilikle ne alakası var şimdi ! Harbiden çok boş konuşuyorsunuz ugrasamicam. Sen ingiliz moda kıyafetleri ile ilgili yorum yap şimdi burda hersey söylemek gerkirse eğer yarı çıplak kıyafetlere laf uzatın bence ! Ben kimseyi şehvetlendirip günaha sokcak imrendirecek eşini elinden alacak veya sevgilisinin dönüp bakacak kıyafetler giyipte kimsenin hakkına tecavüz de bulunup, yuva yıkacak kislikde bulunmuyorum. Asıl ayıp olan nedir?
ilk tesettür ayeti erkeğin gözüne indi kızım ne hikaye anlatıyon sen açıldın diye erkeklerin hakkına girmiyosun erkek sapıksa of be çarşafın altında ne vardır diyeni duydum
Erkeklerin gözüne de indi âyet ama..!
Sonuçta bayanada indi ! Allah sana belirli bir kural veriyor demi akıl mantık var. Bugun bir üniversite bile çalışmadan bir amaç doğrultusunda hedef olarak o çizgi doğrultusunda bölümler kademeler kazanıyor. Zahmetsiz bir yol da kimse hedefi gerçek yolu kazanmaz. ALLAH emrediyorsa vardır elbet bir sebep bir amaç ve o kuralın doğrultusunda mutlaka bir kapı açılır
sen açık giyinirsem erkeklerin hakkına girerim dedin ya bütün hemcinslerine ana avrat düz gittin iyi ki bir feminist bu yorumunu görmedi
Çok açık kişilerden bahsettim açıklığında bir sınırı var frikik verip prno yıldızı gibi dolaşmak nedir ! Orta dereceli kişilere birsey demiyorum ama tahrik etmek için sınırı aşanlar hakkında söyledim... Ve tabi kahpe ruhlu insanlara dedim bazı insanlar kahpelik edip sevenler ayırmayı da sever. Sözum onlaraydi feminist olanlar bana sataşcagini sanmıyorum
aynen bende sevmiyorum götleri dışarda dolaşanları o konuda haklısın
Bence de çarşaf giymelisin dünya gelip geçicidir ancak Ahiret yurdu kalıcıdır
Ahirette herkes tek başına olacak bence umursamamalısın
insanlarin ne söylediğine bakma sen Allah yolunda ol Rabbim sana muhakkak yardım eder
Kapan kardeşim bakma milletin ne dediğine sen bncede iyi düşünmüşsün
insanlara göre hayatı yaşamak çok saçma öteki tarafta onun bunun lafı için yakma kendini 😉
kalbin ne diyosa onu yap boşver millet ne diyecek diye. mezara da onlarla girecek değilsin ya.
Once kendini alllaha ve resulune sonra da isid ve el nusraya adarsin.. Hayattan sıkıldıysan git intihar et terorist olma
Medyanın tuzağına düşen bir insansın, Çarşaflı kişileri bole görüyorsanız eğer sakin ölmeyin çünkü büyük bir hesap geldiği vakit onca insanın hakkını odemek var! İngiliz kıyafetlerle dolaşan terörist olmuyorsa bunca zamandır ! Ki asıl Terorist devlet ABD ! Sen gelmişsin bir Müslüman olarak müslüman kişileri terörist görüyorsun. Asil Vicdanen intihar etmen gereken sensin dicemde yalnız dinimizde intikal etmekte yok. Tamamiyla islama karşı kinle dolmuş şeytanın vazifesini yapan kişi olmuşsun. Ne diyeyim bu işler IQ irade meselesi Allah sana Hidayet versin
Her halti yiyin sonra da terorist abd diyin. ABD 1776 da kuruldi. 240 yillik bir devlet. Sizin islam cografyasinda 1400 yildir savas var. Birbirinizi kesiyorsunuz. Aliyi mi abd oldurdu osmani mi abd oldurdu hasan huseyin olayinda abd mi vardi, endulis ve abbasiler zaninda abd israil mi vardi? Kabul edin lan birbirinizi islamiyetin kurulusundan beri yiyorsunuz bari camuri millete atmayin
tamam mk itiraf ediyorum aliyi ben öldürdüm. Osmani da ben öldürdüm. 4 halife arasindaki kavgayi da ben cikardim. Islamiyeti kilic zoruyla ispanyadan afrikaya, anadolufan hindistana kadar da ben taşidim. Suudilerle yemen, iranla irak, savaslarini brn cikardim. Isidi el nusrayi osoyu el kaideyi boka harami ve tum islami terorist orgutleri ben kurdum mk. Hepsi benim sucum.
Ali Osman vs.. diye hitap ediyorsun da onlar senin ahbabin değil senin peygamberlere saygın yok. Hz. Aliyi öldüren camide sunniler değil di müslüman kılığına giden yahudilerdi.
Hiç bir gerçek müslüman asla bir kişiye zarar vermez anlaşılan çok cahil kalmışsin Emperyalist güçlerin uşağı kölesi olmuşsun her hali yiyin diyen biri müslümanların cephesinde olamaz zaten ! ABDNİN irakta yaptığı işkenceleri bilmiyorsun heralde ya da işine gelmiyor ABD dostuna laf edilmesini istenilmeyen birisin. Valla senin gibi bir Müslüman utanç meselesi olur bizim gibi müslümanlara. Bir git ya valla daha çok batma! İslamiyet kuruluşundan beri diyor hala ! İslamiyet kurulduğundan beri hep haksız yere ölenler müslümanlar ! Sen ne diyorsun be hain kafil
IQ seviye torpille geçmiştir İsrail kölelik yapan herkes torpille yalandan yere geçiş sağlıyor. Hiç inandırıcı gelmezsin ispatlamana gerek yok. Senin bebeğin falan da olmuyorum. Allah korusun.
Sen konuşma Achille! Hiç bir bilgin yok atıp tutmakla Hz. Aişeye iftira atma düzmece yalancı Müslümanlarla birlikte öldüğünde hesabını veremezsin sonra yakana yapışır bütün azap melekleri!
Ya bir git ya senin gibilere laf anlatmak deveye Hendek atmak gibi birsey. Senin gibi islami terör dini gibi fitne cikarmaya çalışan bir cehalet topluluğundan olan biriyle daha fazla konuşmak istemiyorum. Siz anlamak istediniz gibi anlayacanız için öyle anlarsiniz. Ayrıca beynimin olmadığını öne suruyorsun ya madem beynim yok nasıl azimle çalışıp okuyabiliyorum anlayabiliyorum. Beynimin olmadığına sen karar verebiliyorsan sorun bende değil sende. Kisi başkasını kendi gibi bilirmiş. Sen şimdi bana aptal diyince ben aptal terörist diyince de terörist oluyorum. Herşeyi siz belirleyen itici tipler. Sen kendi kendini kandir
Ayrıca ne ara siyasete geldi sorun? Senin amacın farklı durum? İsrail'de İsveçde Amerika da benim ve bizimkilerin oturma hakkı yok ayrıca da ne konuştuğunu bilmeyen birisin. Beni sen veya bir başka şeytan üçgenine hizmet eden kişiler de yönetecek değil ! Çok fazla konuşma daha da bana yorum yazma sakin !
Ya mumkunse bir sus ! Kim kimi Bogazliyor sen ne saçma sapan iftira atıp laf ediyorsun. o zaman çayını mi içiyorsun ne yapıyorsan yap burada yorum yapma tamam hadi buda sona son yorumum olsun
Bir gün o terörist diye suçladığın topluluk gerçekten terörist olursa kaçacak delik ara. Senin demenle terörist olmuyorum ama sorun bende değil senin o zihniyetinde! Terörist de sizsiniz şeytan da sizsiniz
Muhatabim değilsin daha da yazma bana tahrik edici konuşmalarla kaybol sayfamdan ben benim gibi kardeşlerime sordum sorumu senin gibilerin sayfamda yeri ve konuşmaya hakkı yok ! Köpeği kovsam daha gelmez ama sizde ki bu arsizlik nedir acaba
ayrica mk kaşari yorum yapilmasini istemiyorsan sormayacaksin defolup islami internet sitelerine gideceksin. Dunden beri yazma diyorsun ama yazayim diye de kopek gibi cabaliyorsun. Engellesene mk kizi madem bu kadae gerildin cok mu zor engellemek? Yorum yaptiracak yorumlar yapip sonra da yorum yazma diye kasiliyor. Senin gereksiz egona sicarim mk teroristi
canım enbesil senin beynin yapısınla sorunun var canın cehenneme ! Tipinden ne mal olduğun belli zaten ahmak
Ayrıca canım seni engelledim dün gece ama yine de yazabiliyorsun. Engellemediğimi nerden biliyorsun ki bir yerinden atıp konuşuyorsun resminden carpilmis olduğun belli anlaşılan sende sorunlar var. senin yerin burası değil komunistmisin ateistmisin ne itsin hadi kaybol. Cesaretin varsa bunu yolda söyle de hodri meydan dayağı ye bizimkilerden pislik şimdi uzaa fazla konuşma da adam bari sansınlar seni
İslami terorismi yok etcez diyorsun da sen islami yok etmek için dünyayla birleşsen bizimkiler yine yener! Aklınla sorunların var sen o kurduğu hayalleri rüyanda bile göremezsin dallaama! Serefsiz
Pic mode on!
Bana kayanlar mi? O biraz cesaret isterdi kimsede o cesareti de göremedim ! Ha ama sana kaydilarsa bilemem. Hadi kayboool
En azından kahpe olmaktan ise Kezban olmayı tercih ederim. Sen kezos olamayacak kadar bir aptalsin
Ne güzel kardeşim ahzab süresi 59 ayeti araştır ve mübarek olsun hak yolunda davan sana
rahatsız oolmatıktan sonra giyebilirsin özgürsün
islamdan uzak kaldıgımız için neyin doğru neyin yanlış oldugunu bilmiyoruz cahille tartışma tavsiyem
Aynen öyle
bende carsafliydim ama cevre baskisiyla tamamen acilmak zorunda kaldim Şu an hic mutlu hissetmiyorum kendimi Allah nasip ederse en kisa surede carsafli olmak icin dua ediyorum
Giyebilirsin, senin hayatın senin kararların.
bu nick tanıdık geldi bana
kimseyi takma asıl kapanmadan utanmak günah
Gözlerini de kapat bence. Gözlerde tahrik unsuru. sdfsdfgh
Gözlerinle tahrik edebiliyorsunuz ama ! Oda senin bakış açın buda benim bakış açım ! Sana şimdi uzun uzun anlatırım ama anlamak istemediğin için senin bir kelimen yüzünden imandan cikmanda var o yüzden kalsın !
Ee soru bunun neresinde? Trollün tekisin
Yani düşünce mi yazdım ingiliz kıyafeti mi çarşaf mi? Sen ne anlamak istiyorsan öyle olsun
hanfendi giyebilirsin özgür birisin
Burka giy sen carsaf kurtarmaz
O senin düşüncen, Kurtarıp kurtulamacagini sen değil Allah bilir.
Ne diyor Hadisler Kim bir kavme benzerse oda onlrdandır.. İngiliz kıyafetlerine modasına medyasiyla tuzağına inanacak düşecek kadar IQ düşük bir insan da değilim ki. Herkesin bakış açısı farklı ama bu işte İslamın örtüsü önemli
O zaman İngiliz adamın icat ettigi bilgisayari kullanarak neden İngiliz adamın icat ettigi interneti kullanıyorsun? Yok tuzakmis vs birak bu isleri gercegi gor.
İnterneti bir iyi amaçlı kullanmak var birde kötü amaçlı. Bunun hesabını Sana veya senin gibilere soracak değilim ! Gerekirse çarşaf giydikten sonra da onu da kullanmam.
Senin gibi İngiliz İsrail Kraliyet Devletleri kurmaya çalışan biri zaten islami asla tanıyamaz yorum yapıp da benim imanimi zayıflamaya çalışma ! Bu konuyla ilgili de daha fzla konuşma
eee İngilizin buldugu interneti iyi amacli kullanabiliyorsun, giydigi kiyafeti neden iyi amacli giyemiyorsun? Kimseye hesap ver demiyorum zaten. İngiliz İsrail Kraliyet Devletleri nedir hala cozemedim. Ne İngilizim ne İsrailliyim ondan anlamadım. İngiltere ve İsrail arasındaki baglantiyida cozemedim. Zaten Birlesik Krallık dunyada mevcut ve guclu bir ulke aynı sekilde İsrail Devleti'de Ortadogunun en gelismis ve en demoktratik ulkesı. Benim amacim iman zayiflatma degil farkindalik yaratma. İyi günler.
İngilizlerin kullandığı kıyafeti moda olarak kendime benzetmek istemiyorum ama internetini kullanırım onlarda işine yarayan şeyleri kullanıyor mesela bazi Müslümanları istediği gibi kullanabiliyor köle olarak!!!
Etkiye ters tepki yapıyorum bende. Ayrıca da internet medya unsurlarıni ve birçok şeyleri de ingiliz düşüncelerine de bırakacak kadar da pes etmem kimse pes etmez bu konuda!!!
İsrail en demokrat ülkesi demekle bir kez daha İsrail hakkında gerçekleri bilmeyip onların medyası ile Müslümanları terörist olarak kişisin... Ama Yahudiler kendinden başka hickimseyi sevmez kendinden olmayan herkesi hayvan olarak görüp işkence ile öldürülmesini bir ibadetten sayar. Senin işidi islamiyet diye nitelendirdigin terör örgütü yahudi dinine ait bir terör örgüttur!
Soru nerede?
Soru bakış açısı canım
Burasi hersey oluyor da çarşaf söz konusu olunca nasıl bir bakış açısıyla acaba geliyorsunuz
Sen kimsin kızım gizli yahudi falan mı? Ne yapıp yapacagimi sana mi soracam ki? sen kimsin ki haktan hukuktan bahsedebiliyorsun acaba? Senden mi izin alcam ben? Burası senin sayfama gelip tartışma çıkarabilecegin bir yer değil tamam mı? Haddini bul, Adabini bil! Haysiyetini bil
Eğer bilmiyorsanda öğretebilirim sana !. Herşeyi biliyorsun ama ne konuştuğunu bilmiyorsun! En büyük gaflet içinde uyuyorsun uyumaya devam et, bakalım! ALLAH sana hesap sormayacak sanıyorsun !
Gizli yahudi misin dedim? Genelde yahudi dinini seçip gizli takılan cinslerde vardır ! Yahudisin demedim sana. Anlamadıysan sende sorun canım.
Freedom
boş ver milleti
Giyin bence de
Şu an giydinmi
Troll
O zaman yabancıların teknolojisini kullanma trolcük😂😂😂
Ben trol isem peki ya sen nesin? ?
Bunu sana soracak değilim ! Ödediģim herseyin bedelini kullanmak hakkimdir. Para senden çıkmıyor mu ki ! Bu kadar niye geriliyorsun acaba
Burada neden dikkat çekme peşindesin çarşaf giy bize ne? Biz de istediğimiz gibi giyinmekte özgürüz nedir Yani bu Bon çorşof giyecemmm diyosun giy o zaman ötede bize ne?
Zaten siz istediğiniz gibi giyiniyorsunuz dikkat çekme mi. O kadar cinsellik hakkında soru soranlar dikkat çekmiyorda ben mi dikkat çekiyorum çarşafla ! Hayırdır sizin beyin uzayami uçtu acaba.! Geleneklerine Göreneklerine sadık olmayan sizlersiniz hata da başkalarında değil yine sizlerde
Ayrıca da Sayfama yorum yapmak zorunda değilsin. Ben kendimden olan kardeşlerime sordum senin gibi itici olanlara değil
Köylü türk kadını yazma takar anasını satayım yahudiler çarşaf giyer. Neyin kafasındasın benim kapalı olup olmadığımı bile kafana göre çıkartma yapıyo ne kadar salllk çıkışlar bunlar komiksin
İki saattir burada yırtınıp tepinen sensin sen sakin ol çarşaf giydim diye diye neyin gösterişi çarşaf islam geleneği değil ayrıca NORMAL kapalı olanda sana göre müslüman değil o zaman tövbe ya saçma sapan şeyler diyosun
Ulan ne mal insansın Yahudiler çarşaf giyermis. Ingilizlerde Yahudiler de senin gibi dolaşıyor. Birsey bildiğin yok bilmem o yüz kişi geçmiş pislik hastalıklı şeyinden atmaca konuşuyorsun. Yahudiler ve İngilizler de senin hayatın gibi yaşıyor ama. Kendini neyden sayıyorsun acaba giyerim giymem seni mi geriyor. Ayrıca o Türk köylü kadınlarına kurban ol onlar namuslu için yaşar sizin gibi günlük ilişki veya İngilizler gibi hayat sürmek için değil.. Çok konuşma şerefine kadar konuş eğer varsa tabi Aćta o seyinle dalga geç pislik
İslam hakkında hiç bişey bilmeyip konuşma benim asabimi bozma islami gelenek değilmiş. Kaybol burdan sen mi karar veriyorsun ya da peygamberler zamanında mi yasiyodun acaba ne biliyorsun de konuşuyorsun. Bak kızım cesaretin varsa bunları burdan değil çık karşima söyle ben o çarşafa dil uzatan islama dil uzatini ibreti alem için Dilini keserim. Bütün kahpelere islam düşmanlarına ibreti alem yaparım
abartma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar