Kaynanam beni hep azarlıyor Ne yapmaliyim nasıl davranmalıyım? Bir bayan olarak?

Herkese merhaba Şu an derdimi sizlere anlatirken bile gözlerimden yaş akarak yazıyorum ben 3 yıllık evliyim ve 1 yaşında kızım vvar kayinbabam vefat ettiği için kaynanamla kalıyoruz. Ve tek olduğu için esim evin en küçüğü olduğu için. Neyse. direk derdimi paylasayim sizlerle. Dun kaynanam gorumceme oturmaya gitti cok yakın oturuyoruz girumcelermle. Tek kelimeyle hepsi mükemmel 3 görümce 1eltim var. Allah razı olsun altın gibi insanlar. Eşleri de öyle. Neyse Kaynanam gidince ben kızımı uyuttum bende onunla beraber uyuya kalmışım. Kaynanam da orucluydu sevvali tutuyor. Gelmiş eve vurmuş kapıya uykum cok ağır geceleri sık sık memeye uyandığım için dalmıştm uykuya Sonra bidaha geri dönmüş gorumceme. Ama hemen yan bina da oturan gorumcem var oraya gitmemis. Tabi kızı oruçlu uyuyormus Uyandırmaya kiyamamis neyse sonra beni aradılar ben uyudugum için hic birini duymadım Sonra 2 gibi uyandim Telefona baktım 5 6 kere aramalar falan var ben hemen geri döndüm. Dedim abla valla uyuya kalmışım falan. Oda dedi ki canm annem gelmiş acmamissn bidaha geri geldi bize Şu an uyuyor dedi bende tamam ablacm dedm ve kapattım. Hemen orda pazar var kızımi da aldım pazar için gorumceme gittim tek gidemedgm için beraber gidelm diye. Kaymakam da ordaydi. Beni görür görmez gorumcemn yaninda niye kapıyı acmiyosn defalarca vurdum niye acmadn aradim acmadn sen çok fenasın Akşama kadar elinde telefon tıkır tıkır yaziyosn beni mi gormiyosn daha neler neler. Sonra ben annemin babamn üzerine yminler ettim agladm yine de terligi yirtildi gittim ona terlik aldım pazardan. Bir kavga olsun açıyor ağzını yumuyor gözünü herşey diyor bana herşey. Assagiliyor kavga ediyor laf sokuyor koltuk takımı aldırdım eşime. Suratini asti günlerce napayim cekyatlarm hep kırık bende yeni gelinim benim de hakkm değil mi esim diyor ya bir kere de begen surat asma. Ben olsam bunları almazdm yok çok pahalı sen kiracısın vs. Ama cekyatlar çok eski ve kırık 10 sene kullanmamışlar ama benim ki hep kırıkti siz söyleyin napayim:(
Kaynanam beni hep azarlıyor Ne yapmaliyim nasıl davranmalıyım? Bir bayan olarak?
Cevapla