Ziraat bankasindan kyk ile ilgili böyle bir mesaj aldım, ödemezsem ne olur?

Ziraat bankasindan kyk ile ilgili böyle bir mesaj aldım, ödemezsem ne olur?

Arkadaslar bu sene kyk ya basvurdum kredi cıktı. Okulu biraktim. Karti kapatmayi dusunuyordum. Baya da bir harcama yaptim eksilere de düstüm yani 😂 param yetmeni ne yapayim. Boyle bir mesaj aldim simdi. Bu isin sonu nerde biter? Tirsmali miyim?
Ziraat bankasindan kyk ile ilgili böyle bir mesaj aldım, ödemezsem ne olur?
Cevapla