
Arkadaslar bu sene kyk ya basvurdum kredi cıktı. Okulu biraktim. Karti kapatmayi dusunuyordum. Baya da bir harcama yaptim eksilere de düstüm yani 😂 param yetmeni ne yapayim. Boyle bir mesaj aldim simdi. Bu isin sonu nerde biter? Tirsmali miyim?

Borcunu ödemeyi düşünmüyorsan tırsmalısın. Bankalar unutmaz. Mutlaka hayatının bir noktasında karşına çıkar. Kimi banka haciz işlemi yapar kimi de önemsemez faizle yıllarca borcun katlanmasını bekler. Ama dediğim gibi hiç bir banka UNUTMAZ!!
Abi param yok param.. züğürtüm. 9 unda bursum yatiyordu normalde. Ve yazin da devam ediyormus. Cekmedem kendi kendilerine alsalar olmaz mi yav 😶
Okul bittiyse yatmıyor. Okul devam ediyorsa merak etme istemesende çekerler problem yok.
Hem sen bana niye gider yapıyorsun ki sordun cevap verdik 😑😑
Yani kaydimi sildirmedim sonucta. 2. Donem gitmedim sadece hic
1. Sınıfta mıydın?
Evet
Tamam sıkıntı 9'un da paran yatar ordan kesilir.
*sıkıntı yok
Insallah oyle olur ya :(( ben kontrol edeyim yine de dimi
Et tabi! bu yıl 425 ti galiba hesabında muhtemelen 319 küsür lira görürsün 9unda. Hesabından otomatik çekilmezse 425 görünür hepsini hemen yeme önce borcunu öde 😊
merak etme ödeyebildiğin kadarını öde 3 ay geçmesin ama dikkat et
Ya baya sıkıstım son zamanlarda. Yol param bile yok yuruyerek gidiyorum resmen
Dileneyim 😁😁
Haftaya olmaz. Son gün. Suriyeli kardeslerin yaninda ise baslarim
45 lira asgarisini yatır
Yok param yok 😶
Yollayım yatır diycem ama banka hesabımda sadece 40 kuruş var şu an 🙄 Ama ihmal etme bankalar hiç acımaz mahkemeye verirler böyle bir tutardan hacize gelirler haberin olsun
Yalan olmasın sadece yemek param var o da banka hesabımda değil
Tesekkur ederim ya :((( bir sekilde halletmem lazim
İmkanın varsa günlük işlerde çalışabilirsin mesela izmirde bir ilan gördüm geçen günlüğü 70 lira bir gün çalışsan yeter bir de artar
Ya tesetturlu olmasam gundelik organizasyon isine girip iyi para kirardim. Ama kendime yakiatiramiyorum garsonlugu ayak islerini felan artik
Ne olacak bir sürü tessettürlü garsonluk yapan var öyle düşünme ihtiyacın var çalışmayacaksın diye bir kural yok
Cevap
9Cevap
Kartinin borcunu ode ileride banka kredisi kullanamazsin demek
Kullanmak istemiyorum zaten. Ödeyecek durumum yok su anda. :(
Muhtemelen 3-4 ay sonra mahkemeye verilirsin. Haciz olacagini zannetmiyorum
Mahkemeye mi 😶😶😶😶😶😶😶
banka ya seve seve ya anladın sen onu maalesef kusura bakma
Yazin da yatiyor bu para. Ordan cekseler olmuyor mu
en fazla 3 5 lira faiz biner öyle ayın 7 sinde yatar boş ver
Korktum 😶
Haciz
Abart
Orasi oyle. Ogrenciden bile hala medet umduklarina gore kendi yedikleri paralari unutup...
42yi ödemzsen tırs
Odeyecek durumum yok cebimde 5 kurus param kalmadi
haciz gelir sana
allah korusun anonim 😶
Ödeme yapmak zorundasın
tatile gitmeyecektin
Bir şey olmaz
öde bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar