Bunlar her başınıza geldiğinde benim gibi hayattan soğuyormusunuz bu gibi durumlarda ne yapıyorsunuz evde huzursuzluk çıkacak size ağır sözler söyleyecekler onlarca kişinin baskısına uğrayacaksınız altından nasıl kalkarsınız? İşi gücü yokmuş gibi çöpçatanlık yapan bana görücü bulan kadınların allah belasını versinmi? Bana koca bulmayı bırakıp belalardan kurtulsunlar...
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılAllah yardımcın olsun kardeşim benim gerçekten kadın için çok zor bu durum istemediğin biriyle asansörden inmezken her gün aynı yastığa baş koymak dünyada cehennem azabı. Sana tavsiyem iş aramaktan vaz geçme bir şekilde az da olsa kazan ki evini ayırma şansın olsun öbür türlüsü hayal bile edemiyorum bol şans güzel insan
18 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun 🙏🙏🙏🙏samimiyetiniz içime işledi beni mutlu etti teşekkür ederim 🙏🙏🙏ama ayrı eve çıkmam imkansız güneş batıdan doğarsa bir gün bende o gün umutlanırım ayrı eve çıkmak için ama imkansız ancak evlenirsem çıkabilirim bu evden ya da okuyarak Üniversite sınavının sonuçlarını bekliyorum inşallah 4 yıllık bir bölüm kazanırsam evlilikten 4 sene beraat etmiş olurum kimse ısrar etmez. benimle evlenmek isteyen adamlara okuyor derler o yüzden Bende umutla puanımı bekliyorum inşallah allahın izniyle iyi bir puan alırım 🙏tekrar çok teşekkür ederim ilginiz için samimiyetiniz için 🙏Allah razı olsun 🙏
- +1 yıl
amin hepimizden hmm o zaman sıkıntı işte umarım dilediğin yer olur okulda da kalbine göre biri denk gelirse değmesinler senin keyfine :) rica ederim hoşçakal
Soran+1 yılAmin amin amin işte böyle güzel dualara ihtiyacım var 🙏ağzınız gözünüz hep bal yesin bal gibi konuşuyosunuz maşallah tekrar teşekkür ederim allah sizinde dileklerini kabul etsin darda bırakmasın🙏
- +1 yıl
Amin inşallah benim de buna ihiyacım var herkes gibi :)
Soran+1 yılEn iyi görüşe mi?
- +1 yıl
hayır yahu en kötü görüş seçsen ne yazar benim hayatımda yokuş aşağı hep, öyle böyle değil hemde dardan çıkmak için sürekli dua ediyorum şükür de ediyorum cümlenin son kısmı için demiştim
Soran+1 yılHmm afedersiniz yanlış anladım🙈allah biran önce kurtarsın dertlerinizle sıkıntılarınızla baş başa bıramaksın feraha çıkarsın inşallah 🙏🙏
- +1 yıl
Amin canım hepimiz için inşallah
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 12,8b cevap paylaştı. komşu çocuklarını eve getirip duruyorlar :D gözümün önünde seviyorlar şu an :D o çocuklara meraklı olduklarından yapmıyorlar tabii ki bunu :)
okulu bırakayımda evlenip torun vereyim diye :D
şu an sadece imalı hareketlerde bulunuyorlar ama bir sonraki aşamanın
seninki olacağından eminim :D17 Yorumla
Soran+1 yılOkulu bırakmak mı? babana de baba evimi al arabamı al beni aylığa bağla rahat etrir söz okulu bırakıp sana bir düzine torun vericem de.. Okulu bırakırsan geçimini nasıl sağlayacaksınız fotosentez mi yapacaksınız çoluk çocuk
- +1 yıl
knk anne baba ayrı.
biri İstanbul'da biri konyada.
annem burada diğer kız kardeşiyle 4 katlı lüküş bina yaptı :D
eğer evlenirsen alt kat senin diyorlar. ama annemle babamın nasıl ayrıldığını bildiğim için ,
kabul etmiyorum tabii ki :D
istanbuldaki babamda burdaki evim senin diyor. gel burada sektör canlı , konya gibi yerde ne yapacan diyor. ama okumamı da istiyor. diplomayla İstanbul'da çok iş yaparsın filan.
öyle işte. paradan yana sıkıntı yok. sorun politika , siyaset filan işte :D
Soran+1 yılÇok ilginç daha yaşın genç bir ömür evli çoluk çocukku göbekli bir ev babası olucaksın zaten ama bu bekarlık zamanın kısıtlı bir limiti var bidaha kolay kolay eline geçmez o aile babası olup çoluk çocuğa karışmadan hayatın tadını çıkarmalısın kimseyi sallama
Soran+1 yılİnşallah bu düşüncen hiç bozulmaz.. Aksine bu düşünceni dahada güçlendirecek bir huriyle evlenirsin 🙏yorum için teşekkür ederim
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim 🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha geçen gün başıma geldi. Birde benim boy takıntım var 1.74 boyundayım. Zaten evlenmek istemiyorum hadi ısrarla cebelleştik falan derken bir giittim çocuk 1.65 :D allahım öldürür müsün vurur musun? :D :D
23 Yorumla
Soran+1 yılNe yaptın peki ailene istemiyorum deyince anlayışla karşılarlarmı benimkiler gibi lafmı sokarlar ağır mı konuşurlar?
Cevap sahibi+1 yılBen onlara ağır konusunca birşey dıyemedıler. aslında görüş bir kişiyle falan daha iyi oluyor. eve gidince bana bunu mu layık gördünüz diyorsun şakacıktan biraz kötülüyosun begenmedıgını dıle getırıyosun yeter artık sıkıldım numaraları sonra duruluyolar :D :D yapcak bısey olmadıgı ıcın ben bu yolu denedım
Soran+1 yılBen görüşmek dahi istemediğimden her bu konu açıldığında depresif bir hale büründüğümden hem hayatımda biri var diye şüpheleniyorlar hemde tanımadan yok dediğim için sinirleniyorlar ama iki kişiyle görültüm biri öküz çıktı olmadı evlenmeyi düşünmüyorum şu an dedim veda edicez dedimki allah karşınıza hayırlı bir eş çıkarsın lafımı kesti lütfen lütfen duanız size kalsın dedi suratıma kapattı. Diğeride inanılmaz iyiyidi kendimdwn soğutmak için herşeyi yaptım son veda cümlesi ne olursa olsun sen çok iyi bir kızsın dedi o kadar ısrarlarını reddetme bende soğusun diye ters konuşmama rağmen o kadar içim acıdıki resmen ağladım reddetmekte çok zor. Bidahada kimseyle konuşmadım biri hayır demeye kıyamayacak kadar iyiydi biride öküzün önde gideniydi konuşmayıp möölese bende daha iyi bir yeri olurdu. Onun yüzünden birilerini tanımaya korkuyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu an sırf annemler istedi diye sevmediğim biriyle nişanlı yim eylülde evleneceğim. Baskılara daha fazla dayanamadım hayatımın iCine si ctim
12 Yorumla
Soran+1 yılNasıl cesarettin ya ettin şeytan banada evlen gitsin diyo ama ömğr boyu çekecek olan benim onlar değil ne yaşayacaksam ben yaşayacam kimse anlamayacak bilmeyecek görmeyecek derdimi öyle ömür geçermi
Cevap sahibi+1 yılİşte o yüzden hayatımın içine ettim dedim. Geri de donemiyorum. Öyle oldu bittiye geldi iste
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
12Cevap
abla yasın 23 diyorsun kusura bakma ama senin evlenme yasın gelmiş ailen haklı buna erken yasta evlilik denmez ki eger fırsatı kaçırırsan evde kalma rİSKİ artacak o yuzden ıyı düşün
16 Yorumla
Soran+1 yılBıraksınlarda ben istediğim zaman istediğim kişiyle kendimi hazır hissettiğimde evleneyim
Soran+1 yılSöylüymda dinleyen kim? herkes evlenedi swndwn küçüklerin çocukları oldu aen wvdw kaldın deyip çıkıyorlar işin içinden
Soran+1 yılSağol canım allah razı olsun 🙏🙏
- Diğer konusunda 487 cevap paylaştı.
+1 yıl20 yaşındayım akrabalar bile everek seni bu kız var yegeler bu yeğen var komşu şunun kızı var evlendirelim. askerlik var üni var daha ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılBokk yemenin Arapçası kızların erken evlenmesine artık şaşırmıyorum alıştımda böyle genç erkeklerin evlendirilmeye çalışılmasına hala çpk şaşırıyorum mantıksız
Diğer konusunda 337 cevap paylaştı. "Bizim Ayten'nin kızı öğretmen oldu çocuk çoluğa karıştı bizimki hala bilgisayar da oyun oynasın" gibi laf sokuyor annem :D
11 Yorumla
Soran+1 yılLaf sokmakla kalıyosa iyi zorlamasında şunla konuş bunla konuş diye
İçinde kalan hevesleri senin üzerinden gidermeye çalışıyorlar. Aynı kültür gerdek gecesi kapıya dayanan kaynanada da mevcuttur.
15 Yorumla
Soran+1 yılAllah korusun o kaynana o kapıdan anca cesedimi görür çarşafı değil canım pahasınada olsa müsade etmem mahremiyet diye bişey var oğlunadamı güvenmiyor.
- +1 yıl
Valla bu durumdan kurtulmak için kendin bulucan birisini. Kimsenin haberi olmadan ilişkini ilerlettikten sonra seni istemeye gelecekler. Aniden söylersin ailene, araya fazla vakit sokmadan hemen söz, nişan düğün telaşı falan derken bir bakmışsın çoluk çocuğa karışmışsın, bir bakmışsın torunlar falan :P fazla dert etmeye değmez. Önce ailene kendinin ne kadar temiz aile kızı olduğunu ve kararlarını verebileceğini hissettireceksin. Oturaklı birisi olursan erkek arkadaşının olmasına da bir şey demezler. Bir an önce evlendirip başlarından atarlar seni.
Soran+1 yılİşte bulmak sıkıntı belirli bir yeri yokki bunun alıp koluma takayım nerelerde sürtüyor hangi çiçekten bal alıyor şimdi kimbilir.
Soran+1 yılHaksızmıyım ben burada nelerle boğuşayım hayattan bezeyim o karı kız peşinde alem yapsın.
Diğer konusunda 764 cevap paylaştı. evet ve yakında olacak. neler hissettiğimi anlatamam. sadece ölmek istiyorum 😔
111 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
neden ki kanka nereden biliyorsun?
- +1 yıl
istemiyorsan neden başladın diyeceğim de. konuşmak istersen özelden yazabilirsin malum ben yazamıyorum :)
- +1 yıl
bu hayatı sen yaşayacaksın ailen değil. bunu unutma o adamla da aynı evde sen kalıp aynı yatağa sen gireceksin. abazan değilim kanka rahat ol :) yazmıyorsan da senin canın sağolsun kankam :)
- +1 yıl
kendin yaşayacağın hayatını karartma diye diyorum. kötü ol diye yazmadım. neyse kanka ne diyeyim ki. konuşmak istersen yazabilirsin. hadi dikkat et kendine.
Soran+1 yılNeden kabul ettin? İstemediğin bir evliliği ömür boyu yürürtemezsin dayanamazsın aldığın her nefeste ölürsün. Yazık günah ne yaşayacaksan sen yaşayacaksın kötü günler geçirdiğinde şimdi sana evlen baskısı yapanlar yabıbda olmayacak yapma!!!
+1 yılBöyle durumlar olmuyor benim zaten bir sevgilim var
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok şanslısın şükür ü dilinden eksik etme ve git aileni öp bizde ne aileler var bilmezsin
- +1 yıl
walla ha
- +1 yıl
katliam yap vazgeçerler
+1 yılHayatimda turk milleti kadar cahil gormedim ya la kacinci yuzyilda yasiyorlar cocugu 5dakkalik zwvk icin yapip. bu kadar mal gibi gormek ne yaaa
15 Yorumla
Soran+1 yılTürkleri karıştırmasaydın iyiydi ama diğer söylediklerinin hepsine katılıyorum madem başında çocuk istemiyon doğurmasaydın. Hepsinün içindede bir çöpçatanlık yatıyor herkes bir esra erol sizin ne haddinize yagu
Soran+1 yılBana görüc bulmak ne haddinize sizin üstünüze vazifemi?
- +1 yıl
Assagida sordum ama tekrar sorayim kac yasondasin?
Soran+1 yıl23 neden?
- +1 yıl
Evlenme yasin gelmis mi diye sordum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim ailem beni amcamin ogluyla nisanlamak istiyor..
13 Yorumla
Soran+1 yılSen istemiyosun galiba 😞allah zorla evlendirmeye çalışanların hepsinin topunun belasını versin dicem birinci dereceden akrabalarda olunca dilim varmıyor ama bıktım yıldım bunaldım hayattan soğudum yaşama isteğim kalmadı inşallah kanser olurumda evlenemeden geberirim diye düşünceler geliyor aklıma😞😞😞
Cevap sahibi+1 yılÖyle söyleme.. sen istemiyorsan kimse zorlayamazki bak benim basimda 4 yildir var bu bela. Istemedim direndim ailem silah dayamadi sözlenmem icin. Sonra durdum düsündüm beni bu kadar seven bu kadar kiylet veren üstüme titreyen birini daha bulurmuyum bilmiyorum karsima hic öyle bir insan cikmadi simdiye dek.. onu hep kirdim üzdüm ve bunu yapmamin tek sebebi ailelerin maddiyat düsünmesiydi. Aileler yüzünden onu hep üzüp kirdim ve o benden yine vazgecmedi yine sevmeye devam eeiyor..
Soran+1 yılOrtada seni üzen bir durum yoksa sıkıntı yok allah mutluluğunuzu daim etsin 🙏ben zorla evleniyorsun zannettim
Son 1 kaç aydır muhabbetini açmaya başladılar zorlama değilde artık yavaş yavaş hazırlan der gibi
12 Yorumla
Soran+1 yılİyi bu günlerin değerini bil keyfini çıkar. Sonra hayattan beziyorsun
- Diğer konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılDün beni istemeye geldiler. Ortalığı birbirine kattım. Siz kimsiniz dedim ya. Çantamı alıp evden kaçtım
10 Yorumla Çokmu gelindi üzerine?
15 Yorumla
Soran+1 yılLise bitti biteli... annem psikopata bağladı bu evlilik meselesini herkesin kızı evlendi sen evde kaldın eve düğün davetiyesi geliyor bana laf sokuyor söyleniyor her görücü çıktığında kalbim sıkışmaya başlıyor tüm ailem üstüme gelicek biliyorum abilerim ablalarım yengeler annem babam o konuda örgütleşiyorlar hepsi birden hangisine laf anlatacağımı şaşırıyor istemedim olmadı diyprum bunun neyini beğenmedin bu nereye varacak böyle... Millet dedi kodu yapıyor senin için birşyle gmrüşüyosun o yüzden kimseyi istemiyosun diyolar vs vs vs. Canımdan bezdim sabahtan beri keşke kanser olsam diye düşünüyorum herkes ten kurtulurum beni bu raddeye getirdiler sınava gşrdim okuyup kaçmak istiyorum sınav sonuçlarıda açıklanmadı kusura bakma kafanı ütüledim ama çok doluyum ağlaya ağlaya bir hal oldum tahammülüm kalmadı
- +1 yıl
Kac yasindasin sen?
- +1 yıl
Fitirzeka sen evlimisin?
Soran+1 yılİş arıyorum ama bulamıyorum. İş olsada annem bu konuyu saplantı haline getirdi bu zamana kadar reddettiğim adamlar için günlerce ağlayıp bana evde düşman oldu yine öyle olucak ama benim artık tahammülüm kalmadı şeytan diyp evlen gitsin yüzlerşni görme bidaha gelme şu eve ama ya hayatım mahvolursa o zman ne yapıcam
+1 yılHayır öyle bir şey yapmazlar
11 Yorumla
Soran+1 yılAilen cennetlik ne mutlu onlara
Ben evlendim bile işten eve gittim istemişler
11 Yorumla
Soran+1 yılDiyecek bişey bulamıyorum aslında çok şey var ama aileniz olduğu için saygımı bozamıyorum allah pişman etmesin 🙏
+1 yılgitse de kurtulsak, dedikleri doğrudur
118 Yorumla
Soran+1 yılYapmasalardı ozman onun özgürlüğünü kısıtlayacaklarsa onun yaşayışına saygı duymayacaklarsa yapmayacaklar ister evlenir ister son nefesine kadar bekar yaşar kimse kukla değil
- +1 yıl
haklısın, zaten umursayan kim ki
Soran+1 yılSen erkeksin kapıyı çekip çıkarsın gerekirse ben oturup onların laflarını dinlemek zorundayım. Umursamamak elde değil
- +1 yıl
davulun sesi uzaktan hoş gelir... kolay mı lapıyı vurup çıkmak erkeğiz diye sorumluşukşarımız var neyse neni boş verelim... sen neden düşünmüyorsun evliliğe bakış açın mı soğuk yoksa başka hedeflerin mi var ya da erken olduğunu mu düşünüyorsun problem nedir?
Soran+1 yılKorkuyorum evlilikten dönüşü olmayan bir yol ya mutsuz olursam ya kötü bir evlilik olursa ömür boyu çekmek zorundayım benim o kötü günlerinde o evlen diye baskı yapan insanlar olmayacak ne çekeceksem ben çekicem çok çok çok önemli bişey olmadığı sürece boşanma gibi bir durum söz konusu olamaz herkes karşı çıkar dayan derler çek derler dul olmaktan iyidir derler yaşadığım yer yobaz bir kesim onların düşüncelerine ayak uydurmak çok zor beni anlamazlar bide görücü usulü olunca oldu bittiye geliyor tanıma şansın fazla yok iki hafta içinde yüzük takıyorlar 4 aya düğün yangından mal kaçırır gibi. Ben mutsuz olsam kimin umrunda olucak içimdeki çığlıkları kim duyacak yanan yüreğimi kim söndürecek yalnız kalıcam
- +1 yıl
sevdiğin hoşlandığın biri olsa evlendirmezler mi? illa görücü olması ailenin vereceği karar mı önemli.. dediklerin de haklısın evet bunlar olağan şeyler ama fazla karamsar düşünme bu kadar sakındığın göze çöp batar derler belki de mutlu olacaksın ama şu kulağına küpe olsun sakın ola ailenin seçtiği kişiyi seçme derim sevdiğinle evlen aynı olaylar benim de başım da bende farklı sayılmam yani detaya girsem kafan patlar öyle bir dönemdeyim ki inan hayal dahi edemezsin merak ettim hangi ildesin
Soran+1 yılEvlendirirlerde ben birini bulabilecek kapasitede değilim bir çok salağım hayatımda bir kere aşık oldum oda güzel kardeşim çıktı meğer benimle gönül eğlendiriyormuş allahtan sanaldan reele geçmedik hiç yüz yüze gelmedik ama beni mahvetti. Umutlar vaatler verip benden ayrıldıktan iki ay sonra başkasıyla evlenme kararı aldı meğer borç batağındaymış evlenip yurt dışına gitmek için o evlendiği kızıda kandırmış bir kere aşık olayım dedim şu başıma gelene bak evdwn dışarı çıkmıyorum en son iftara abimlere gitmiştim düşün biraz asosyal biriyim biraz değil baya nerden bulupta karşılarına çıkarıcam bide kendime güvenim yok çok salağım nerde bir güzel kardeşim var o çıkar karşıma yine çabuk inanır çabuk kandırılırım. İnsanlar çıprından çıkmış diyorum ki yok ya bu kadarda olmaz bunu yapmaz diyprum ama yapıyorlar millette allah korkusu kalmamış
Soran+1 yılSenidemi evliliğe zorluyorlar görücü usulü?
Soran+1 yıl* kardeşim ne ya pezevennnk yazmıştım ks ben ne dertteyim sen ne derttesin ya. Kardeşin yazan yerler pezevennnk
Soran+1 yılBari başka bir küfür koy daha masum.. güzel kardeşim nedir yahu?
- +1 yıl
estafurullah salağım deyip durma o senin saf kalbinden kaynaklı bir durum ve bu çok güzel takdir edilesi bir yapın var👏👏 Allah gönlüne göre versin inşAllah... ben hayır evlen diyorlar görücü veya başka işte dertleri bu anlıyacağın ama sevmedem anlaşmadan kafalar uyuşmadan ben bunu yapmam karşımda ki insanı yakmam çok derin olaylarım varya bir bilsen off.. küfürlü yerleri anladım merak etme 😂😂 nereli olduğunu neden yazmadın merak ettim sadece
- +1 yıl
ahah😂 haklısın başka küfür koysa iyiydi 😁
Soran+1 yılİnan bana takdir edilesi değil inan bana başıma neler geldi bir senede tahmin edemezsin. Bu kadar salak olunmaz kızım mall mısın sen dersin ben psikolojik olarak hastayım bşr rahatsızlığım var gittiğim doktorla uyum sağlayamadım ve bu hastalık tam bir illet beni çok zorluyordu internet üzerinden doktor araşrırdım güya en iyisini bulucam bir tane buldum bana bu konuda çok başarılı olduğunu bir çok hastayı ilaçsız tedavi ettiğini söyledi hatta o tedavi ettiği hastalarla beni görüştürmek istedi nasıl bir yol izlediğini öğreneyim diye 6. 7 ay bu adam benimle konuştu ama bana çok güzelsin maşallah deyip sulanıyordu hatta benim ona bir şans vermemi istiyordu bende doktor olduğundan şüphelendim bir doktor hastaya böyle davranıröı diye işimle özel hayatımı karıştırmam merak etme dedi ama benim içime sinmedi istemedim ama bu tamam doktorun olarak yanındayım dedi bana ilaç bile söyledi kullanmam için sonra ben bir sebeple hastaneye yattım hastanedeyken polis geldi ifademi almaya...
Soran+1 yılMeğer doktorum seni tedavi edicem ilaç bile kullanmayacaksın diyen şerefsizzz kadın satıcısıymış allahtan polisler olaya el koydu ve allahtan hastaneye yatmışım. Yoksa şimdiye eline düşmüştüm.
Soran+1 yılSence takdir edilesi bir saflığım mı var buda iki oldu arrık herşeyden korkuyorum herkesten başıma ne geleceği belli değil ben bu dünyada yaşamak için çok salağım allah akıl vermiş ama nasıl kullanacağımı öğrenememişim boş...
- +1 yıl
estafurullah neden mal deyim... ama yaşadıkların hayret edilesi gerçekten okurken şok oldum rahatsızlığını sormayacam özel demek ki bahsetmemiştin ama Allahın sevdiği kuluymuşsun verilmiş sadakan var ne mutlu sana sevindim inşAllah bir daha hayatını üzecek bir olay yaşamazsın.. rahatsızlığını atlata bildin mi? senin sanal dediğin olay varya onu bende yaşadım ötle bir k. aşara denk geldim ki hemde Allah belasını versin
- +1 yıl
öyle düşünme bunlar hepsi birer sınav
- +1 yıl
keşke soruyu gizli cevaplama şansım olsaydı sana kendimden bahsederdim bende farklı sayılmam
+1 yılaıle yapısına bağlı canım
10 Yorumla
+1 yılHayır evlenme erken diyorlar bizimkiler 😂
10 Yorumla
+1 yılBaskılar Başladı Ufaktan
10 YorumlaDiğer konusunda 320 cevap paylaştı. Hayirr
14 Yorumla
Soran+1 yılMuhtemelen ne kadar şanslı olduğunun farkında değilsin senin yerinde olsam çoluk çocuk sevindirir ailemi öper başıma koyarım. Şükür namazı kılarım.
Soran+1 yılMerak etme çok şükür o konuda sıkıntım yok☺
Yok henuz degil
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvet tam tersi üzüldüm adına hayırlısı olsun
10 YorumlaZorla güzellik olmaz
10 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar