Sizce en seksi enstrüman hangisi? Hangisini çalan daha çekici görünür gözünüze?
Gitar
Piyano
Bateri
Keman
Üflemeli çalgılar (klarnet, trompet...)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bateri= Seksi
Piyano=Klas
Keman=Klasik
Gitar=Romantik
Üflemeli Çalgılar= Roman
en seksi enstrüman nedir ya napacan enstrümana mı yavşican
Ahaha hayır ya piyano çalıyorum çekiciliği var mı diye merak ettim 😄
Hıı o zaman tamam 😂 piyanonun çekiciliği var ama bence electro gitar çalan erkek daha çekicidir
Flüt çok seksi bence
Cevap
2Cevap
piyano caliyorum cekiciligi yok tek farkı havalı oluyo söylemesi o kadar:d
bateri harika bir enstrüman
keman dedim ama çello da iyidir
Keman güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar