Yarın iş aramaya çıkacagım ama utangacım nasıl soruyum sizce?

yarın çarşıdaki bayan eleman ilanlarına bakıcam dükkanların camlarında yazanalra sorucam.. ama çok utangacım ve kiloluyum bundan istemezler diye düşünüüyorum özgüven eksikliği işte.. nasıl soruyum ben ilan için gelmiştim mi diyim ne diyim?
Yarın iş aramaya çıkacagım ama utangacım nasıl soruyum sizce?
Cevapla