Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır bu 1 / güzelliğin geçici akıl ve zerafetin kalıcı olduğunu kavrayamamış bir erkek hiç olmasın daha iyi bu 2 / birgün senin de birisi farkına varır, nefes aldığın sürece umut hep vardır bu da 3 :)
09 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHiçbir insan çirkin değildir bunu sorgulamak insanlara düşmez karartma içini
027 Yorumla- +1 yıl
tabiki de bu konuda haklısın ama bu senin suçun değil etrafındaki insanlar eğosu yüksek kendini beğenmiş tipler demekki yoksa kendisini bilen aklı başında efendi bir insan asla bu şekilde davranmaz bir bayana dar görüşlü insanlardan uzak durmanı ve aynı zamanda eğosunu sana bu şekilde davranarak tatmin etmeye çalışan karaktersizlerden de uzak durmanı tavsiye ederim üzme kendini bu kadar
- +1 yıl
İmtihanın olduğunu biliyosan bunun için kendinden şüphe duyma kimsi kolay imtihan verir kimisi zor ama zor olanın önemi her zaman daha büyüktür çünki emek daha fazladır her zaman
- +1 yıl
O kadar kolay bir imtihan olsaydı zaten kolay geçerdi dedim ya önemli olan burdaki emek gayret ve ugrastır ve seni o şekilde yargılamak hiçbir kulun haddine değil
- +1 yıl
seninle evli ya da sevgili olan arkadaşları değil kişinin kendisi o yüzden bu konuda laf söz söyleyecek en son kişiler onlar eğer onları dinleyecek ya da takacak bir insansa burda yine suç eşinin ya da sevgilinindir bunu tercih ederken kendi hisleri ve duyguları olmasa zaten seninle böyle olmayı kabul etmezdi eğer yaşı 30 un altındaysa cahillik yapıyor diyebilirim aldırma fazla belkide sadece arkadaş çevresi o insanı bozuyodur
- +1 yıl
üzme kendini önemli olan doğup insan kalabilmektir ve sen bunu başarmışsın ama başaramayanlarla mücadele ediyosun
- +1 yıl
Sizdende Allah razı olsun Teşekkür ederim
- +1 yıl
:) :)
- +1 yıl
Rica ederim her zaman her konuda yardımcı olmaya çalışabilirim istediğiniz zaman buralardayım ben :)
- +1 yıl
İyi niyetinizden dolayı teşekkür ederim Atarım elbette :)
- +1 yıl
Tabikide iyi olmak gerekli hiçbir şey kendini sevmeye engel değildir gerçek mutluluğu o zaman tadarsın işte :)
- +1 yıl
katılıyorum bu konuda
- +1 yıl
çok sağolun :)
- +1 yıl
:) :) :)
Kime ne bundan bazxen aoyle insanlari olduresim geliyor insanlarin kalbi varmiymis yokmuymus dusunmeden agizlarina geleni soyluyorlar
Neden oyle igrenç biriyle evlendin ki09 Yorumla
+1 yılCiddiye alma hiç kimseyi...
Allahın yarattığı kula çirkin demek kimsenin haddine değil.01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Diğer konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılsacmalaniyor bazi kaliplara uymamak veya o kisilerin guzellik anlayisina uymamak cirkin olldugun anlamina gelmez
011 Yorumla- +1 yıl
bunu onunla konustunmu
- +1 yıl
bence hersey bitemeden bir iliski terapistine git
- +1 yıl
cocugun var mı
- +1 yıl
cok korkma o zaman maddi acidan bagimsizsan allah yardimcin olsun anlayissiz insanlarla olmak zordur
- +1 yıl
soyluyenler harika insanlar sanki allah allah ya takma onlari onlar insan musfettesi olmakla kalsinlar
+1 yılBu senin özgüvensizliğinden kaynaklanıyor. Eşini meşinide s ktiret
05 Yorumla- +1 yıl
Diyolar. Ama benim fikrim herkesin düşüncesinin üstünde olduğu için takmıyorum. Çünkü ben kendim kendim için çok önemliyim :) kendimi çok seviyorum :))))
- +1 yıl
Yooo sonsuza kadar. Kendini sev ve çoooook kıymetli olduğunu hissettir onlara onlar zaten senin iplemeyeceğini anlayıp susar.
+1 yılAllah vergisi kardeşim seni seven bırak öyle sevsin bunu bukadar takıntı yapma Allah başka dert vermesin inşallah
08 Yorumla- +1 yıl
Allah ıslah etsin kardeşim üzülme boşver onun ayıbı
- +1 yıl
Hayat da kolay oln ne var ki herşey sınav
- +1 yıl
Umudun Allah olsn her zaman sabret ne yaplm senin kaderin de bu isyan etme dua et Allah ol der oluverir
- +1 yıl
Amin
+1 yılGüzel olanlar ne kazanıyor salla gitsin takma kafana canm
07 Yorumla- +1 yıl
Boşa sende seni aşagılayan insana hala eşim mi diyorsun?
- +1 yıl
İyi o zmn salla gitsin
- +1 yıl
Bende yaşadım biliyorum yapacak Yok
onu diyenlere deki siz Allahın yarattığına bunu diyerek cehennemlik oluyorsunuz de
04 YorumlaDiğer konusunda 302 cevap paylaştı. çirkin bayan yoktur katılmıyorum bakımsız bayan vardır kilolu bayan vardır ama çirkin asla
05 Yorumla
+1 yılAmaaan takma onları nolacak sanki, bir kere geliyorsun hayata yani sonuçta, hayatını yaşa
06 Yorumla- +1 yıl
Rahatsız olduğunu, böyle devam etmemesini söyle. Hala devam ediyorsa soğuk davran bir süre.
- +1 yıl
Sevmiyorsan boşan gitsin, lakap takan adamdan hayır mı gelir, hayır bari tatlı, düzgün bir lakap taksa
+1 yılSen sağlıklısın, sana verilen güzewl nimetleri düşün
05 Yorumla- +1 yıl
Özelden yazsana
- +1 yıl
Özel kapalı, ayarlarını düzelt kardeşim
Çirkin kadın yoktur Az votka vardır.
06 Yorumla
+1 yılsacmalama ya aman takma
011 Yorumla- +1 yıl
ne dedı allah askına o mal once kendıne baksın salak
- +1 yıl
umursama ya
- +1 yıl
Zorunlu bir evlilik mi oldu?
- +1 yıl
E neden böyle. Evkenirken seni görüp beğenmedi mi? Seven erkek bırak kendi laf etmeyi arkadaşlarına adını ağızlarına bile aldırmaz
- +1 yıl
Allah esirgesin bunlardan
+1 yılaman çirkin diyen çok mu güzelmiş -,-
09 Yorumla- +1 yıl
takma kız kendilerine baksın onlar çirkin sensin hahaaha de geç bana da diyolar umrumda değil ben yüreğim güzel der geçerim he de takma eşini de yorumları okudum
- +1 yıl
çirkin dedi diye mi
- +1 yıl
aman kız boşa gitsin :/ seni üzüyosa durma
- +1 yıl
o zaman unut gitsin
Kendileri victoria secret modeli miymiş
01 Yorumla
+1 yılçok güzelsin cici kız aldırma sen ✋
03 Yorumla- +1 yıl
neymiş o
Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Özgüvenini tipten almaktan iyidie
01 Yorumla
+1 yılBanada diyorlar. Alisiyorsun
03 Yorumla- +1 yıl
Bende gurur olmadigi icin
+1 yılcirkinsin, cirkinim, cirkiniz onlara ne?
03 Yorumla- +1 yıl
Aa ne dedi 😱?
Diğer konusunda 920 cevap paylaştı. Seni de ALLAH yaratmış
02 Yorumlasacmlama onlar asil cirkin foton var mı
08 YorumlaDiğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. aldırma onlara huyun güzel olsun
03 Yorumla
+1 yılÇirkin değilsindir kız üzülme
06 Yorumla- +1 yıl
Bunun intikamını almalısın. Boynuzla onu bebeğim
- +1 yıl
Boşanmadan boynuzla zaten. Mesela bana ver
- +1 yıl
Way insan yavrusu ananın burnunu kırayım şurada bile abazalik yapıyor
+1 yılayy seni cirkin şey😘
03 Yorumla- +1 yıl
saka yaptim guzelsin elime gecme😈
onlar çirkin
010 YorumlaDiğer konusunda 778 cevap paylaştı. çirkin değilsin
03 Yorumla
+1 yılBoş ver.
011 Yorumla- +1 yıl
O onum karaktersizliği.
- +1 yıl
Bak boş ver sen hayatı yaşamaya bak herkesin bir kusuru vardır.
- +1 yıl
Böyle kendine zarar veririsin
- +1 yıl
Yeniden doğmak senin elinde
- +1 yıl
Olur daha gençsin.
+1 yılTakma be Nevşehir li
01 Yorumla
+1 yılDegil
05 Yorumla- +1 yıl
Eşin neden olmuş o zaman ilginc
- +1 yıl
Ayrıl
+1 yılTakma milleti bosver
01 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar