Sürekli mesajlaştığınız kişiye ilk mesajı hep siz atıyorsanız, o atmıyor ise tekrar tekrar ilk mesajı atar mısınız?
Sor 😂😂
Sor 😂😂
Hep ben atıyorum yine tekrar tekrar ben atıyorum nedir bu çektiğim senden @DenizArin 😣😄
İlk ben atıyorum hep ama ne zaman ilk mesajı attın sen 😣😄
Hı hı onu saymazsak😣
levin soru sorsa da başını ağrıtsak 😂
Anladım😣😣😄
Kime benziyorum acep😛😄
Tabiiki sana başka kime olacak😍😄
adama rahatsızlık vermeyelim gidelim
Hadi gidelim osman😂
Aferin😌
sohbetinize doyum olmuyor 😀
bazende o atsin
tamam söyleyim atsın 😀
bu soru benim değil aslında 😀
konuşmak ıstemedıgını bır sekılde bellı edıyordur , ona gore tavır takınırım
Cevap
2Cevap
Bir raddeye kadar atarım ama sonra baktım o hiç teşebbüs etmiyor ben de konuşmak istemediğini varsayıp peşini bırakırım.
Sürekli yazarım ben de. :)
aynen ☺
@10layn1isi
Bak sağdan yol al
➡➡➡➡➡➡➡➡
sana yazmadım ben
Başka kapıya birader.
sen benim kapımdasın yalnız
😂😂 Atmam, biraz da o atsın.😂😂 Bunun kategorisini mı sormuştun.
Ask ilişkiler olurdu 😂😂
evet 😂
konuşmak istersrm atarımonun nr düşündüğü umrumda olmaz keyfi me bakarım pnp
Alıştığı için ilk mesajı atmıyor bekliyordur rahatsız oluyorsan bu durumdan paylaş bence ama ilk mesaj falan takılma bunlara.
benimle alakalı değil durum ☺
atmam ben. karşı taraf da yüzsüz gibi atmamalı mesaj
Uğraşmam ben, demek ki benim zorumla yazıyor diye düşünürüm
Bir süre sonra sıkılırsın atmazsın
Samimiyetine güvenmiyorsam atmam :D
aşkla isim yok
aşk değil mesaj 😀
Bir süre atarım sonra atmam
İlk mesajı asla atmam.
imkansız mı 😂
1 olur iki olur 3 te umursamaz olurum
Atmam
Atmam
Atmam
sürekliliği olmaz
Hayır atmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar