Çok yalnızım psikolojim bozuk (bir eşcinselin dramı) (neden böyle yaratıldım) ?

İlk önce şöyle başlayım ben bir eşcinselim.

İlkokulda diğer erkeklerden farklıymışım bunu onların tepkilerinden anladm tabi öncesinde kendimde hiçbir fark görmüyordm halada görmüyorm ama dışarıdan sesim ve bazı hareketlerim kız gibiymiş bunun yüzünden dışlandım ve hor görüldüm ve hiç arkdaşım olmadı

Kaç yaşına geldim yapabilceğim bişey yok dışardaki hayattan kendimi soyutlamıştm zaten beni aralarına almamışlardı bende kendimden utanmaya başladım tabi niye böyleyim diye benim eşcinsellikler hiçbir sorunum yok ama o dalga geçenler yüzünden psikolojim ağır bozulmuş tabiki sürekli kendimi düzeltmek istiyrm derdimi kimseye anlatamıyorum utanıyorum çünkü çok utangaç çekingen oldm sesimden utanıyorum çok konuşkan briyken çevremdeki herkes ailem dahil beni sessiz sakin biliyor ama benim kişiliğim aslında tam tersi bunun yüzünden çift kişilikli gibi bişey oldum :(

Bana güzel sözler söylermisinz yardım edermisinz?
Çok yalnızım psikolojim bozuk (bir eşcinselin dramı) (neden böyle yaratıldım) ?
Cevapla