Mahalle arasında koyun besleyen görgüsüz komşumu şikayet edebilir miyim ?

Galba böyle bir yasa varmiş. Senelerdir koyunlarinin pis kokusunu cekiyoruz. Yetmedi tavukla ördek de almiş bir sürü arsız köylü. Şehrin merkezindeyiz resmen. Evi pis ev diye aniliyor. Cam kapi acamaz olduk kokudan. Belediyeye isimsiz sikayet etsem gelip toplarlar mi? Kötü olmak da istemiyorum. Ama iş inada bindi artik söyle söyle bir yere kadar değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Mohollodö koyon böslör sono nö. Yazan embesil arkadarlar. Belli ki anneniz babaniz mahallede koyun tavuk besleyecek kadar cahil. Siz de çoban köpeği gibi havlıyorsunuz hayvanlarin peslerinden. Kafa calismiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar dusundum ve sinirle sordugum soruyu cok yanlis bicimde telaffuz ettigimi farkettim. Hepinizden özür dilerim. Ayriyetten şu 'köylü' melesesindeki yanlis anlasilmayi duzeltmek isterim ki, ben de bir köylüyüm.
Mahalle arasında koyun besleyen görgüsüz komşumu şikayet edebilir miyim ?
Cevapla