Karşı komşum balkonda at besliyor, belediyeye şikayet etmeli miyim?

Camı fazla açık bırakamıyorum, bir rüzgar esiyor içerisi at kokuyor. Bazen geceleri uyurken kişneme sesiyle uyanıyorum. Bide böyle camdan bakınca göz göze geliyoruz içim bir garip oluyor. Az önce yine göz göze geldik çaktırmadan fotosunu çektim. Napayım sizce şikayet etmeli miyim belediyeye?

Karşı komşum balkonda at besliyor, belediyeye şikayet etmeli miyim?


Güncellemeler
+1 yıl
Şikayet etmeli miyim arkadaşlar bana akıl verin kafayı yicem bu atla.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell..
Karşı komşum balkonda at besliyor, belediyeye şikayet etmeli miyim?
Cevapla