Değer verdiğimiz insan bizi hep yarı yolda bırakıyor :) Hata biz de mi? Neden herkese güveniyoruz ya da güvenmek mı istiyoruz?

Burada bir çok insana güvenip yarı yolda bırakılıyoruz arkadaş dost ya da başka bir durumda olup neden insan karşı tarafı düşünmeden bu kadar duygusuz davranabiliyor Gerçek hayatta bu böyle değil mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Uyumayın
Değer verdiğimiz insan bizi hep yarı yolda bırakıyor :) Hata biz de mi? Neden herkese güveniyoruz ya da güvenmek mı istiyoruz?
Cevapla