burda fotoğrafa göre yorum yapmak gerekiyo diye düşünüyorum zaten şu an sezen aksu dinlemenin etkisiylan eski erkekler daha aşk yaşanılası ve ıssız adam havalarında derin bakıyorlar şimdikiler normal insan gibi
şuana kadar hiç sevgilim olmadı olmasın da bu devirde sevilecek adam yok bana göre böyle adamlara bakıp kendimi avutuyorum keşke eskiden yaşasaydım o zaman on beş yaşında da evlenecek olsam mutlu olurdum en azından şimdiki ilişkilerin suyu çıkmış tatsız tuzsuz yemek gibi karnım doysun diye zoraki yiyorlar
sende haklısın etrafta bir tane bile düzgün adam yok hepsi arkadaşım ama sevsem bile ölsem söyleyecek bir tip değilim bana çocuk muamelesi yapıp göz kırpmazsan sevinirim olgun ve akıllı bir insan olmak için yaşa ihtiyacın yok ayrıca büyükler her zaman yanılır
En İyi Cevaplar