Hergun hergece belki de, malesef o kadar çok insan varki etrafımda çoluk çocuk genç bir sürü o kadar kalabalık ki çocuklar hariç hiçbiri samimi değil saf ve masum değil art niyetli ve cikarcilar her ne kadar kalabalık olsamda yalnızım yalnız kalıyorum, sevecek değer verecek birileri lazım yürekten 😊
İnsanlar Geçmişlerine En Büyük İhaneti Unutarak Yaparlar, Benim Geçmeyen Gecmisim Hep Şimdimde Duruyor, Kahraman Tazeoğlu Alıştım Sadece Süper ve diğer bütün şiirleri gibi, Birgün Aradığın İnsanı Hayatına Alırsan Sakın Ona Nefesim Deme Aldığı Her Nefesi Geri Veriyor İnsan 😊 Bende sevindim kesinlikle öyle 😊
Aklı ve mantığı ele geçiren, aynı zamanda akla ve mantığa sığmayan bir duygunun içindeyim. Geriye bakarak gitmeye çalışıyorum.. Kırık bir umut taşıyorum. İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum.. Tüm yelkenlerim yırtılmış. ama ben hâlâ rüzgârdan medet umuyorum…
Vazgeçtim kitabından. her cümlesi icime dokunuyo. herkese herseye kırılmışlığımdan..
Çok güzel kesinlikle ben genelde bütün şiirlerini indirdim habire dinliyorum insana huzur veriyor çoğu şiirinde kendimi buluyorum, beni anlatıyor sanki ya da ben öyle düşünüyorum, Kahraman Tazeoğlu'nün yazdıklarını sevmeniz çok güzel çok güzelde genelde hep acı çekmiş üzülmüş kişiler oluyor bu kötü 😓😓
malesef fakat iyi insanlarda var Rabbim iyi ve güzel insanlarla karsilastirsin sizi, inşaAllah yine öyle olucak kahkahalarinizla yeri göğü inleteceksiniz, insanlar gülüşünuze hayran kalacak cekemeyecek sizi kiskanacak, @sessiizenkaz hayat zordur tamam ama imkansız değil başarabilirsin bence, tebessüm etmek bile sadakadır, tebessüm ettiğin kişilere dikkat et yeter😊
Aminn. Allah herkesin kalbine iyilik adalet ve merhamet versin. insallah. cok ozledim icten guldugum mutlu oldugum gunleri.. cok tesekkur ediyorum ayrıca güzel düşündüğün, güzel dileklerde bulunduğun icin. umarım sende hayatn boyunca hep iyi insanlarla karsilasirsin mutlu olursun 🙏
amin inşaAllah, insaAllah yakındır o günler ve daha iyi günlerin olur her geçen an daha iyi olursun, rica ederim güzel olan sensin Rabbimin merhameti sonsuzdur ve adaleti tecelli edecektir sadece zaman biraz ne kadar üzülür sıkıntı çekersen o kadar mutlu olursun, Allah razı olsun inşaAllah, birçok iyi insanla karşılaştım insaAllah tanıdığım gibi kalırlar, iyi insan beni sevsin karşılaşmak ile olmuyor ki 😊Bide dilekten çok dua diyelim olur mu dilek bize yakışmaz biz duâ ederiz 😊
sanki yasadıgım sıkıntıları biliyomus gibi konusuyosun. yanmdaki insanlar bile bu kadar icten konusmadı.. senin kalbin ne kadar güzel öyle.. ben cok uzun zmndr boyle guzel boyle icten cümleler duymamıstm. sana ciddi anlamda cok tesekkür ediyorum ne diyeceğimi bilemedim Şu an 😔
yaşadığın sıkıntıları bilmek değilde bende yaşıyorum yaşadıklarını sanırım kendimden pay biçerek yazdım sana, teşekkür ederim laf olsun diye yazmayi sevmem samimi olmaya çalışırım her zmaan, ayrıca laf olsun diye söylenen herşeyden nefret ederim, Allah Razi Olsun kalbin güzel ki karsindakileri de öyle sanıyorsun ve en büyük sorun bu aslında herkesi kendin gibi sanman bence, ben olsaydım böyle yapardım belki oda öyle yapar diye düşünmen, düşünme hickimse sen değil ve olamaz, nasıl gelirlerse sana öyle bak ve nasıl giderlerse gitsinler birak, sen senin olanlarla mutlu olmaya çalış, yazdıklarımın bir önemi yok aslında yazdıran sensin durup dururken yazamazdim bunları, hayata güzel bak ama insanlara değil insanlar bunu haketmiyor, sadece hakeden kişilere o da zamanla anlaşılıyor malesef ne göründüğü gibiler ne olduğu gibi görünürler, rica ederim, dertleşmek anlatmak istersen samimi olarak dinlerim, elimden geldiğince dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışırım çok güzel şeyler dedin bence
evet aslında cogunlukla yasadigim seyler iyi niyetimden kaynaklı. kendimi bildim bileli onca zarar ve haksızlık görmeme ragmen insanların hala iyi olabilecegine inanıyorum. kendim gibi görüyorum. yasadklarimi bilsen onca tecrübe edinmissin hala bu hataya nasıl dusuyosun diye sorarsın bana ama iyi niyet iste.. elimde olmadan, istemsiz.. Allah senden de razı olsun. hicbi mecburiyetn yokken tanimadigin yabancı birine yardımcı olmaya calisiyosun. vaktini ayırıyosun. iyi niyetine ve samimiyetine inandgm icin dokebildm icimi. tekrar tesekkür ederim. sende anlatmak istersen dinlerim. elimden geldignce yardımcı olmaya calsrm..
kesinlikle katılıyorum çünkü yaşıyorum iyi niyetli olan insanların canı çok yanıyor ve diğer insanlara göre daha çok acı çekiyor aynı şeyleri başkası yaşasa belki o kadar üzülmez canı yanmaz belki hiç umursamaz ama iyi ve güzel insanların cani sürekli yansr eğer ki sen buna DUR demezsen bu hep böyle gider, tahmin edebiliyorum neler yaşadığını seni anlayabiliyorum bende hala iyi insanlarin olduğuna inanıyorum ve var bunu aklından çıkarma ama kulağına küpe olsun herkes iyi değildir her insana iyi bakma, göründüğü gibi olmayan, olduğu gibi görünmeyen bir sürü insan var, suandan itibaren birşeyler yapmaya
başlayacaksin, hickimseyi kendin gibi görmeyeceksin, hickimse sen değil ve olmaz kulağına küpe olsun unutma hep hatırla, ben olsaydım şöyle yapardım deme onlar yapmazlar, çünkü sen değiller, yoo sormam sana anlatırsan dinlerim bende yaşadım defalarca tekrar tekrar aynı hataya düştüm ve aynı hatalara hep belki bu sefer yapmaz belki bu başkadır ama hepsi aynı çıktı yine diyorum iyi insanlar var iyi birisi çıkacak elbet, senin gibi iki üç kız tanıdım sadece senin gibi düşünen yaşayan bende yaşadım sormam o yüzden, fakat bugünden sonra yeni bir başlangıç olacak belki senin için yeni bir sayfa yepyeni bir hayat gibi yeniden dogmuscasina, Amin Allah Cümlemizden yardımcı olsun
inşaAllah, ben kendimi mecbur hissediyorum yardıma ihtiyacı olanlara elimden geleni yapmak zorundaymisim gibi hissediyorum ve birazcıkta olsa katkım olursa moralini düzeltmek için ne mutlu bana, ayiririm tabi niye ayırmım hem tanımadigim insanlar daha iyi tanıdıklarım hep ağzıma sicti sömürdü etrafımda yüzlerce insan ve gerçekten sevenler de var onlar baska Allah Senden de Razı Olsun, bende sana inandığım için yazdım bunu bil, Rica ederim olur anlatırım ama inbox daha iyi olur, Allah razı olsun mutlu ol gülümse moralini duzelt yardımcı olman için yeterli olmuş sayılırsin haddini bilmeyenlere haddini bildiriyordum o yüzden geciktim yazmak için hakkını helal et beklettim
helal olsn tabiki olurmu oyle sey ne demek. de canını kim sıktıysa kafana takma boşver. umursanacak insan var umursanmayacak insan var..
insan hayatı hep mucadeleyle geciyo. bende kimin derdi varsa kostum kimin sıkıntısı varsa çözüm aradim kim yalnızsa yanında oldum. Ama bir baktm gun geldi bir basimayim.. konuşmalarından edindigin tecrubeyi anlayabiliyorum.. sende bir hayli yipranmissin sıkıntılarla ugrasmissin. kimbilir neler yasadin, yasiyosun ona ragmen hala insanlara destek olma çabasındasn.. insanları hayata baglama çabasındasın.. dertlerini dinleyip ortak oluyosun. cozum yolu arıyorsun.. helal olsun.. hala senin gibi insanların kaldığını bilmek inan ufacıkta olsa insana umut veriyo.
guzel kalbin guzel dusuncelerin icin cok sagol.) keske herkes senin gibi olsa, senin gibi dusunse.. ne dert kalır ne tasa heralde.. kafam cok dolu toparlayamıyorum ondan gec cvp veriyorum kusura bakma lutfen
EyvaAllah 😊😊canımı sıkanın canını sıkmaya başladım bile takma diyoruz hep ama olmuyor be sende bilirsin takma desekte zor ama değişecek artık birşeyler çünkü iyi insanlar mutlu olmayı hak ediyor baksan herkes mutlu gibi da ne ile neyle orasida var kaçtığım şeyler başkalarının hayalleri mutluluğu, ne güzel teselli ediyorsun kesinlikle umursanacak insan var umursanmayacak insancik var, kesinlikle hayat başlı başına bir kavga mücadele bende güçlüyüm ama gücümü güçsüzlere güç katmak için harcıyorum güçsüzleri ezmek için değil, inanıyorum çünkü başıma geldi insanlar için elinden geleni yaparsin ama onlarin afedersin totosu kalkar gün gelir sana kafa tutar seni küçük düşürmeye çalışır, ve sonunda yalnız kalırsın da biticek inşaAllah yalnız
kalmayacaksin, haketmeyen insanciklarin yanında olursak insan değil insancik oluruz buna dikkat, EyvaAllah anladığına sevindim küçüğüm, malesef yiprandik ezildik hor görüldük ama büyüdük güçlendik artık sıra bizde bizler onlar gibi olmayacağız , ezilen kim olursa ezenin kafasını toprağa koymayı iyi biliriz kısasa kısas severim canımı yakanın canı sevdiğim sevdiklerimin canını yakanın canlarina sokarım afedersin herkese hakkettigi gibi muamele yoksa sadece ben üzülüyorum, ben babamı hiç görmedim kucuk yaşta kaybettim küçükken büyümek zorunda kaldım büyüdüm küçüldüm çocuksu kaldım babasız büyür mü bir çocuk büyüssde nasıl büyüyebilir ki, baba kelimesini bile okulda öğrendim ben aile de hiç görmedim, insanların mutlu olması beni sevindiriyor mutlu ediyor heleki
insanlar benim sözlerimle benim de payimla mutlu olursa daha çok seviniyorum çünkü gülmek güzel gülmek yakışıyor insanlara insancıklar bunu bilmiyor hep köstek hep köstek dalga sadece çoğu, hayata bağlı değilim aslında ama insanların hayata bağlanmaları için elimden geleni yapmak istiyorum çünkü buna değer, derdine ortak olmak isterim sevinçlerine ortaklarını iyi seç yeter sevincin gursağinda kalmasın, Allah Razı Olsun Sana Ve Sen Gibi Olanlara Da Helal Olsun, Ben Burdayım ve Artık Hickimsenin Ben Gibi Olduğuna İnanmıyorum Ne Zaman Oyle Dedim Ağzıma Sictilar Zora Soktular Beni, İnsanlar Yüzünden Çıkmazlara Giriyorum Yardım Etmek İstiyorum Onda Bile Ağzıma Sicoyorlar, Umut Var Ama Ne Bende Ne Bı Başkasında Küçüğüm Umut Sende Kalbinde Kimseden Alma Umudunu Geri Alırlar Sonra Senden Umut Senin Olsun Seninnn Sana Ait Yazma Bekle Diğeri İçin Yazayım Bitmedi
Güzel bakan güzel gören sensin güzel insan, rica ederim sende sağol, Allah Razı olsun yok ben gibi olmasın Rabbim benden daha iyileri ile konuşmanı benden daha iyileri ile karşılaşmanı nasip etsin, benden hicbi bok olmaz, sıradan basit aciz bir insanım sadece, hiçbir bağı kalmamış hayatla ama senin öyle olmasın sen tutuun hayata sarıl iki ✋ ile Hiç sorun değil sen kusura bakma ne demek 😊senin gibi insanlarda olsa insancıklar böyle olmazdı sayımız az yetmiyor yetmez o yüzden dimdik duracak yıkılmayacaksin
Ayrıca özelden yazarsan sevinirim bu yeni hesabım diğeri haddini bilmeyenlere bildirdiğim için incelemede mesaj atamıyorum herkesin herşeyi bilmesini istemiyorum adım soyadım herşey var profilde
Peki düşün 😊 olur ben beklerim öbür hesab xper 5 olduydu incelemede bunuds yükseltirim hemen görüş yazarak şimdilik böyle kalsın zaten bakarak yazarsın, Prenses 😊sessizenkaz sana yakışmıyor küçük prenses ol sende 😊Allah a emanet olasın görüşmek üzere
Aksini iddia edenin mk. kusura bakma. Çiçeklerin ve Sevginin en güzelini hakediyorsun bence sen. Rabbim tebessümünün daim olmasını nasip etsin inşaAllah. Bunu duyduğuma sevindim 😊Sende sağolasın Xper yükselince görüşürüz 😊Herkes herşeyi bilmesin
Ve bu sana bir not erkek arkadaşıma Salak salak yorumlar yapma Spora git biraz açıl sakın bana kızma doğruları söylüyorum sosyal medyayıda bırak kızlarıda takip etme o parmaklarını kırarım o nun dışında saçmalamayıda bırak o sarılma ne he sarılma ne yarın... kaç benden.
insanın yanliz olmasi hislerini dusuncelerini huznunu duygularını sevincini hic bir seyini paylasamamasi tek basina bu hayatta yurumesi cok zor insan sevdigi ona iyi hissettirecegi deger verevegi biri olsun istiyor yaninda ben gercekten yanlizligi yasayan bir insan olarak dayanamiyorum tek olmaya cok zor yanlizlik
oyle. yasayan bilir.. düğüm düğüm olur boğazın. hicbi yere sığamazsın.. kalbin ağrır deli gibi dusunursun, kafanın içinde hep aynı soru.. "ben simdi ne yapıcam " "ne yapsam bu yalnızlık ağrısı diner.." hayat bombos gelir. bu hayatta guvenebilecegin inanabilecegin sırtını yaslayabilecegin ve gercekten değer görüp sevip sevilebilecegin biri yoktur çünkü. bilirsin..
aynen de boyle oluyor ne kadar dohru güzel anlattin insallah bu yanlizliktan kurtulmamizi saglicak degerli insanlar cikar karsimiza yoksa böyle sine yasamak diyemiyorum ben
amin amin biz kalbimizdeki iyiligi eksik etmeyelim allah elbette goruyor hayayimizi paylasa bikecegimiz degerli insanlar cikarir elbette karsimiza biz dua edelim
zaman gectikce.. O zamanın gecme süresi insanı yiyip bitiriyo ztn.. sonrasında manasız oldugunu ollaki anliyosun ama coktan yipranmista oluyosun aynı zmnda.. dglmi..
Sen önemsiyorsun. Keşke başta kelime tuzağına düşmeden düşünseydin hadi kaçtım kendine iyi bak İyi yaşa hep mutlu ol kardeş hoşakal kim olduğumu merak edersen ölümle burun buruna olan biri başkasını kandırırsın ama kendini kandıramazsın. D Ve Özür Dilerim hem senden hem soru sorandan seni kaba konuşturtuğum için affet
Görmediğim sevmediğim kızlara yavşaman ben ama senin tepkin hoşuma gitti. D sosyal deney diye düşün ama unu anladım kalbin iyi kendinden başkalarını da düşüne biliyorsun İnşallah hayırlı bir kız arkadaş bulur ve ilerlersin senin için hayırlısı olsun.
En İyi Cevaplar