Dershanede yalnızım ve etrafım salak insanlarla çevrili (egoistlik yapmıyorum okuyun anlarsınız)?

Merhaba arkadaşlar dershanede doğru düzgün bir arkadaşım yok git arkadaş bul vs diyeceksiniz ama çevremde bulunan kişilerden bahsedeyim:
1- Yanımda oturan kız biraz feminist ayaklarında yani bu iyi bir şey fakat ikiyüzlü olarak yapıyor. Demek istediğim; arkada bir çocuk var sürekli kavga ediyorlar işte bana diyo bu çocuk salak mal vs ama tenefüste görüyorum gitmiş yanına oturmuş konuşuyorlar yani seviyodum fakat kız ikiyüzlü çıktı rıza baba :D
2-Dershaneye ders için ve modellik için gelen kişiler 2ye ayrılıyor. Ders için gelenlerin zaten arkadaşı var modellik için gelenlerinse saçlar maşalı işte yüzünde 54520 kilo makyaj vs. bunlarla arkadaşlık edeceğime camdan atlarım yani

Bende tenefüslerde test çözüyorum ama sonra o ikiyüzlü kız gelip 'ineklik yapma' vs diyor sanıyor ki ben zevkten çözüyorum testi arkadaşsızlıktan değil...
Yani tenefüslerde ne yapabilirim birazcık tavsiye lütfenn?
Dershanede yalnızım ve etrafım salak insanlarla çevrili (egoistlik yapmıyorum okuyun anlarsınız)?
Cevapla