İmam hatiplilerin çoğusu sizce Atatürk'ü neden sevmez ya da sevmezler daha doğrusu saygı duymazlar?

Arkadaşlar imam hatiplilerin çoğusu sizce Atatürk'ü neden sevmez ya da daha doğrusu saygı duymazlar? Çünkü imam hatiplilerin çoğusuna bakıyorum Öğretmenler okul yöneticileri ve öğrenciler de dahil Atatürk'ü sevmezler sevmek bir yana (sevmek zorunda değiller) saygı bile duymuyorlar tam tersi kafir şerefsiz gibi lafları kullanıyorlar Sizce imam hatipliler neden Atatürk'e saygı duymaz Gerçekten orada Atatürk düşmanlığı mı öğretiliyor yoksa dindar yani imanlı oldukları için mi öyle onlar mı haklı biz mi?
İmam hatiplilerin çoğusu sizce Atatürk'ü neden sevmez ya da sevmezler daha doğrusu saygı duymazlar?
Cevapla