Eşim son zamanlarda whatsapp'a çok sık giriyor. Nedeni nedir?

Eşim daha önceden whatsappa falan hiç girmezdi. Sonra bir aydır işte olduğu zaman 5 10 dakikada bir çevrimiçi oluyor. Eve geldiğindeyse hiç girmiyor. Benimle falan konustuğu yok whatsappta. Son 1 aydır falan böyle. Işkillenmeye başladım işteyken hep whatsappta ama eve geldiginde hiç girmiyor telefonu eline bile almıyor. Acaba kuruntu mu yapiyorum bu durumu arastiriyimmi sizce?

Güncellemeler:
Işle ilgili olabilir mi bilmiyorum. Eşim şirketin ortağı.

0|0
1531

En İyi Erkek Görüşü

  • Galiba eşin başkasının da eşi ☺ Kardeş araştırsan ne olacak engelleyemezsin bir şeyi, bir şey yapacak olsa yeni hat alır yine yapar sen farkında bile olamazsın...

    Sevdirmeye çalış kendini, anlaşamıyorsan, yahut direk bir gün yakalarsan yol ver diğer türlü kuruntu yapma böyle...

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • bir isler ceviriyo olabilir, bir gizlice telefonuna bak whats appda msjlar duruyosa kimle yazistigini görürsün, eger mesaj yoksa süphelen ve pesine düs, mesaj bulamazsan o isteyken whats appta olunca ona yaz askim aksam ne yemek yapim falan bir bahaneyle yaz, ordan sor kimle yazisiyosun icerdesin diye

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • yahu ne aldatması, sakin biraz. Milletin gazına gelme sakın. Başka şeylerinden şüpheliniyorsan bilemem de, bu whatsapp olayı çok önemsiz, gülünç bir durum. Gidip sorup da kendini komil duruma düşürme sakın. Haa, eğer ki şüphelendiğin başka şeyler varsa, araştır, takip et...

    0|0
    0|0
  • İşte kullanması gerekiyordur, siz de ha...

    0|0
    1|0
  • Aldatiyor seni. Isteyken kirisiyor yanindayken aldatmiyormus gibi davraniyor.

    1|0
    0|0
  • WhatsApp otomatik yedeklemelerinin saatini eşini işte olduğu saatler arasında değiştir. Ondan sonrası biraz teknik konu ama arastirirsan bulabilirsin

    0|0
    0|0
  • evde bilgisayar var mı?

    0|0
    0|0
  • Kontrol et rehberini

    0|0
    0|0
  • Net bişey söylüyemeyiz ama işi gereğide olabilir alın telefonu kurcalayın...

    0|0
    0|0
  • mesajları duruyorsa eğer sorun yok ama siliyorsa sıkıntı

    0|0
    0|0
  • bir fındıklar kırıyor olabilir ;)

    0|0
    0|0
  • araştırmalısın..
    hoş değil..

    0|0
    0|0
  • Isinden dolayı olablir , yoksa yeni tanıştığı bir bayan warsa geceleri de surekli mesajlasirdi

    0|0
    0|0
  • Arastir sen

    0|0
    0|0
  • çalıştığı pozisyon nedir? işle ilgilidir hemen işkillenme bence !

    0|0
    0|0
  • İs icabı olabilir sen işine bak

    0|0
    0|0
  • Çevrimiçiyken ss ıste

    0|0
    0|0
  • Rahat bırak bir şey yoktur

    0|0
    0|0
  • onun wp sini kendi telefonundan gorebilirsin. yardimci olabilirim.

    0|0
    0|0
  • bilmem

    0|0
    0|0
  • Arastir

    0|0
    0|0
  • İş icin. kullaniyodur belki cok ta şey yapma

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 14

  • Adamın Şirket grubu Vardır.. bir şirket biliyorum Bütün herşey Yazılı belgeli Olacak diye Çayı bile Whatsapptan Söylüyorlar..

    0|0
    0|0
  • araştır üstüne git bende yaşadım aynısını şüphelendim eşimin dükkanı vardı müşterisi olarak gelen kızın eşimle arkadaşlık ettiğini öğrendim (mesajları okudum naber nasılsın tarzında) kızın numarasını aldım insan gibi konuştum eğer erken müdahale etmeseydim belkide aralarında bir şey olabilirdi ben engellemiş oldum

    0|0
    0|0
  • İşle ilgili de olabilir evdeyken konuşmalarına dikkat et bence başka biri olsa muhakkak konuşacaktır

    0|0
    0|0
  • işle alakalı görüşüyordur belki

    0|0
    0|0
  • Araştır aldatıyor olabilir

    0|0
    0|0
  • supheli evlendikten sonra bile biymiyor dert en iyisi uzak durmak iliskilerdrn

    0|0
    0|0
  • Araştır derim

    0|0
    0|0
  • Bir kere kalbe şüpe girdiyse bunun devamı gelir o yüzden açık ve net sor eşne.

    0|0
    0|0
  • Kuruntu bence

    0|0
    0|0
  • Aldatiyor mu neden olmasın

    0|0
    0|0
  • açık açık telefonunu iste.. bak

    0|0
    0|0
  • İşle alakalı olabilir. Sor adama yahu

    0|1
    0|0
  • git sor niye araştıracaksın

    0|0
    0|0
  • Telefonunu karıştır

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;