Kocam beni aldattı ben de aldatmak istiyorum?

Çok canımı yaktı.. ben de aldatmak istiyorum
yakalanmamak içn nelere dikkat etmeliyim
ve aldatacağım erkek nasıl biri olmalı?


0|2
2868

En İyi Erkek Görüşü

  • bence yapma. erkkeğin aldatması ile kadının ki bir olmaz. sonu baska yerler gidebilir. ölüm vs. bu hassas bir konu. şimdi bana kızıcan aldatma aldatmadır kadını erkeğimi var. var bence toplumcada var en önemlisi o. kadın olarak bagıslamak seni daha yüceltir. neyse illa istiyorsan bence bir tık altından takın. adamı yataktamı bastın. sen biri ile cıplak kal. ama ben olsam bundan daha iyisi. aldatmazdım ama aldatırım ha imajı yaratırdım ve o bilirdi. yani mahallenin sütcüsünün altına yatıp kocan bilmezse bir manası yokki. o bilcek. aldatma da ilk kural seni satmıcak birisidir. evli olursa iyi. farklı sehirden. bazı tipler vardır tek gece ister. direk cakıp geceyim sonrada hayatımdan cıksın derler. asık da olmaz bunlar. öyle bir tip bence tam senlik ama tabi bir güzellik yapıp ezik bir hemcimsime de güzel bir geceyasatabilirsin. Allah rızası için.:D tabi o kadın bulamaz tiplerya. garip ya acıdım. zaten birine vercek bari bunlara ver de adam bir... görsün be. tabi muhtemelen sen bu bakıs acısından bakmıcan. internetten birilerini bulcan.

    0|0
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bak guzel kardesim kadin ailede coluk cocuga ahlaki ogretendir. ailenin ic dengesidir. kocan hata yapti diye sende hataya hatayla karsilik verirsen yakisir mi hic sana. ayrica erdem sahibi insan cani yakilsa bile karsindakinin canini yakmayandir. zaten o allahindan bulacaktir. kaldiramiyorsan bu yuku ayril. ama bir intikam atesi ugruna kendini yakma.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 67

  • Aldatcagına boşansana ibneliğin lüzumu yok

    3|2
    0|0
  • İntikam ateşi insanı kül eder. Kendine saygın varsa yapmazsın. Dini inanışın nedir bilmem ama hertürlü kendi kişiliğine zarar. İlerde pişmanlık duyacaksın, yol yakınken bu düşünceden kurtul. O onun günahı kendini yakma.

    0|1
    0|0
  • bunun adı ıntıkam degıl yalnız.. serefsızlık yarısı!

    onurlu bır ınsan bu durumda ayrılır ve gıder dıledıgı ne varsa oyle yasar!!

    1|0
    0|0
  • Haydaa o aldattı diye sen de aldatmak zorunda değilsin. Rahatsız olduysan boşanmalısın. Hayatını başka biri için heba etme.

    0|0
    0|0
  • Her kişi namusunu kendisi için taşır başkası için deyil
    kocan namussuz sa sendemi öyle olucaksın intikamını başka yolara vurarak alabilirsin
    canabı allaha nasıl hesap vericeksin ve bu duyguyla nasıl yaşıcaksın
    Bir daha altatmaması için ne gerekiyorsa önüne geç

    0|1
    0|0
  • :/ nasıl bişey olduğunu bilirim sevgilim beni aldattı bende daha beterini yaptım..
    nasıl biri olmalı derken senin durumunu yaşamış olan biri sanırım daha iyi anlar..
    yakalanmazsın dikkatli olursan taktik çook bende :D

    0|0
    1|0
  • niye aldatacan boşan o zaman

    1|0
    0|0
  • Şimdi zamanında aldatan birisi olarak şunu diyebilirim ki çok kötü bir durum 😯 hiç deneme ayrıca o seni aldattiysa boşanmak ve neyi var neyi yok senin elinde aksi halde sen de aldatmak istersen bu sefer karşı tarafa koz verirsin bu da mahkemede senin canını çok yakar bilesin iyi düşün ve karar ver 😉

    0|0
    0|0
  • civi çiviyi söker mantigindasin yani bosansana neden böyle bişey yapıp kendine namussuz dedirtmek istiyorsun

    0|0
    0|0
  • Sen aldatmayarak ders verebilirsin mesela ona...

    0|0
    0|0
  • git elini yüzünü yıka

    2|0
    0|0
  • Göze göz dişe diş diorsun

    0|0
    0|0
  • boş ver o bir bok yemiş aynı boku sen de yeme ayrıl

    0|1
    0|0
  • tam yerine geldin. mesaj kuruma bu konuyla ilgili yüzlerce mesaj gelmiştir. akşama tamam o is.
    yapınca poponuz tavana erecek mı?

    0|0
    0|0
  • yaparsan eğer n e farkin olur ondan

    1|0
    0|0
  • şimdi herkes benim gibi olmalı demiştir. ben benim gibi olmalı demiyorum ben olmalıyım diyorum sevgili olunca inceliklerinden bahsederiz.

    0|0
    0|0
  • Sende yap.

    0|0
    0|0
  • ondan farkın ne

    0|0
    0|0
  • kısasa kısas

    0|0
    0|0
  • Ooo harun abi gene kayisi koparmisin

    0|2
    0|0
  • Erkekler Devam
    47

Kızlar Ne Diyor 27

Yükleniyor... ;