Kanka dediğin kişi iyi gününde, kötü gününde arayıp sorandır :D Bir çıkar beklemeyen kişidir. Yarın öbürsügün para hesabı yapmayandır :D Eli bol olan, cimri olmayandır :D Bir kişiye de kanka demek için de aynı kafada, aynı görüşte, aynı zihniyette olmak gerekir. :D
Dost dediğin kara günde belli olurmuş. Söndürün ışıkları dostlarımı sayacağım kişi gerçekten kan kardeşim diyebileceğin kişidir. Sar verip sır vermiyorsa ondan kalitelisi yoktur..
Doğruları söyleme konusuna katılmıyorum doğruları duyunca aranın açılma ihtimalini düşünüp tatmin edecek mutlu edecek şeyler söyleyen insanlardır benim gözümde çoğu zaman iyi hisettirler katılıyorum ama kötü olduğunda en çok canını yakacak insanlardır
En İyi Cevaplar