Konuşma bozukluğu (kekeme) olan bir erkekle ya da kadınla bir hayat kurmak ister miydiniz?

Ama lütfen dürüst yorumlar istiyorum...

Bende hafif derecede kekemelik var, bu soruyu kendi özelliğimi kafaya taktığım için felân sormadım, sadece merak ettim... itiraf etmek gerekirse bazen bu özelliğim beni rahatsız ediyo... ama şu an cocukluğuma nazaran çok şükür iyiyim genede... ufakken dakikada 1 cümle felan kurardım ya da kuramazdım
Konuşma bozukluğu (kekeme) olan bir erkekle ya da kadınla bir hayat kurmak ister miydiniz?
Cevapla