Ama lütfen dürüst yorumlar istiyorum...
Bende hafif derecede kekemelik var, bu soruyu kendi özelliğimi kafaya taktığım için felân sormadım, sadece merak ettim... itiraf etmek gerekirse bazen bu özelliğim beni rahatsız ediyo... ama şu an cocukluğuma nazaran çok şükür iyiyim genede... ufakken dakikada 1 cümle felan kurardım ya da kuramazdım
Bende hafif derecede kekemelik var, bu soruyu kendi özelliğimi kafaya taktığım için felân sormadım, sadece merak ettim... itiraf etmek gerekirse bazen bu özelliğim beni rahatsız ediyo... ama şu an cocukluğuma nazaran çok şükür iyiyim genede... ufakken dakikada 1 cümle felan kurardım ya da kuramazdım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer