Fabrikada ki Vardiya Şefi Çok Aşağılıyor Bizi Nereye Şikayet Etmeliyim?

Yeni başladık hem öğrenciyiz hemde çalışalım dedim girdim benle birlikte bir eleman daha girdi pınar süt fabrikasına ama 3-11 vardiya başındaki adam bize yapamıyoruz diye çok aşağılıyor, küfürler ediyor bende kendimi zor tutuyorum artık.. yaptığımız şeyleri görmüyo bir şeyi yapamadın mı hemen sövüyo aşağılıyo. zaten gitmedim işe pazartesi haber vericem insan kaynaklarına. nereye şikayet edeyim bu adamı?
Güncellemeler
+1 yıl
başımı belaya sokmak istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
yardım lütfenn
Fabrikada ki Vardiya Şefi Çok Aşağılıyor Bizi Nereye Şikayet Etmeliyim?
Cevapla