Stalin napolyon eğilin komandanınız geliyor ve
1930 avrupada çıkartılan karikatür
http://i.hizliresim.com/ALJ6V7.jpg
Bükemediği bileği öpmek gibi birşey ama faşist gruplar yunanistan sırbistan bulgaristan ve diğer ülkelerde küfür ediyolar
Daha çok onların yapmak istediğini yapmak nı desek
Sadece yurtta barış dünyada barış gibi evrensel ilkelerinden dolayı sevenler var mevlana'nın tüm dünyada sevilmesi gibi birşey ama emperyalist ve ırkçılar sevmez ermenistan dan , tut almanya ya kadar hatta yahudi rockefeller atatürk yüzünden planlarımızı 100 yıl ertelemek zorunda kaldık diye röportak verdi
Yahudi de biz türkleri ancak 100 yıl durdurabiliriz gerisi size kalmış demiştir
dediğim olay gerçek halifeliğin kaldırılması mesela ingiltereye pahalıya mal oldu. Hint hilafet komitesi ayaklanıp bağımsızlığını ilan etti , ömer muhtar libyada italyaya isyan etti , cezayir fas ve hatta iran bile bağımsızdı tam rockefeller'in dediği gibi 100. yıla yaklaşırken fetö ile yeni bir halife yaratmak istediler millet devletine cumhuriyetine sahip çıktı
O dönemde devletine milletine imanına sahip çıkan bir nesil neden idamlarla yıldırılmaya çalışıldı. Ve lozanı 2 sene boyunca kabul etmeyen bir meclis neden dağıtılıp 23 te 2. Meclis kurulup kabul etti
Bak sen söyledin hamilelikle isyanları. İnsanların yaşayışını ortadan kaldırmaya kalkarsan isyan etmez misin sen. b
bazı konulardan rahatsızsan bunu farklı yollardan söylersin ama devleti hedef gösteremezsin aynı seyi osmanlı'da çoğu zaman yaptı kanuni döneniminde bile devletten hak talep edenler dinlendi hedef gösteren tüm tarikatlar ya yok edilli (molla kabız , şeyh maşuki gibi) ya da sürgün edildi. Yani istemezük demek başka başka kaldırmak başka
Yavuz dönemimde daha ağırların yaşandı lakin milletin can verdikleri şey için kendilerinin yok edilmesi nasıl bir şeydir
ben atatürkü seven hiç bir avrupalı görmedim ayrıca bizim içimizdede Hitler veya Stalini sevenler var onlardanda mutlaka atatürkün politikası görüş ve düşüncelerini seven kişiler vardır.
Hollanda mustafa kemal atatürk bulvarı
hollanda da yaşayan bir çok atatrükçü var ayrıca bizde de dediğim gibi hitler ve staline hayran olan insanlar var her şeyi geçtim ben berlinde yaşadım erdoğanı seven erdoğan ülkesi için en iyisi diyen bir çok alman gördüm ;)
Sürünen yılanı kaldırıp ejderha haline getiren bir lider erdoğan nasıl sevilmesin. Her seçimi kazanarak gelmiş bir lider. Siyasilere bakınca türklerden nefret eden hep nefret kuşan ingiltere almanya belçika isviçre avusturya ama söz konusu atatürk olunca almanya hariç hiç birisi sevmez
sen erdoğan nasıl sevilmesin demişsinde emin ol atatürk yaptığı inkılaplarla ve savaştaki yeteneğiyle politik görüşleriyle sevilmeye gerçekten değer bir insan bu yüzden dediğim gibi atatürkü seven yabancılar var bizim içimizdede stalini ve hitleri seven var şu demek istemişsin sen atatürkü yabacılar seviyor saygı duyuyor yabancılar atatürk neden seviyor yani basbaya ataürk kötülenmeye çalışılmış
İtalyan fransız ve rusların ülkeden konulduğunda atatürk isranbuldaydı. Kazım karabekir bölüğünü dağıtmamış karsta ve diper paşalar anadoluda beklerken atatürk neden suriye filistinde yenilip bölüğü dağıtıp istanbula gitti ve neden savaş tersine dönünce anadoluya gönderildi
kars ardahan ve batumu rusların elinden alan yine atatürk bana deli kadirin bilgileriyle gelme abi trablusgarp da osmanlının yardım gönderememesi sonucunda trablusgarp ta başarı lı olamadı her şeyi geçtim yahudi ailesi bile atatürk yüzünden planlarımız 100 yıl ertelendi dedi lütfen delileri ciddiye almayalım ;)
ayrıca vahdettinde kaçmadımı bu ülkeden sallamasyon deli bilgileri bunlar ;)
Vahdettin kaçsaydı bir elmas alırdı lakin giderken halkın eşyaları halkta bırakılır dedi ve ailesi bulaşıkçılık yaptı. Deli kadir delil ilber ortaylı rusları atarken atatürkün İstanbul'da olduğunu yazan
ilber ortaylı bir atatürkçü dür her neyse atatürkte kötü bir insan olsaydı bazıları gibi gemicikleri olurdu ve arkasından bir çok insanı zengin etmiş olarak ayrılırdı ama o tek bir kuruşunu bile arkasında bırakmadı ve tüm parasını devleti için harcadı ayrıca dikdatör de olsaydı cumhuriyet yerine kendi saltanat ve halifeliğini ilan ederdi milletinide sağcılar solcular şu cular bucular diye ayırırdı
hmm o yüzden mi atatürk 5 kuruşu yokken il bankası %25 hisse sahibi olup çiftlik sahibi oldu 😂😂😂
ya allah aşkına gerçekleri görmek istemeyecek ve her şeye bahane üretecek kadar sığ görüşlü olmayın ayrıca bu konuda hesap vermesi gereken varsa 16 türk adasını yunana kim verdi ergenekon balyoz ve fetö de kandırıldık diyen ayakkabı kutucuklarının dahi hesabını veremeyen fetöyle kanki olup allah affetsin kandırıldık deyip TSK nın onurunu yerle yeksan eden o şahıstır.
16 adayı atatürk verdi kim verdi.
yahu allah aşkına yazılanlardan bunu mu çıkardın ergenekon balyoz fetö de kandırıldık diyen kim oğullarına gemicikleri dolduran kim daha fazla tartışmayacağım selametle
hiç girme o balyoz ergenekon fetö davalarına ben o ergenekon fetö deki hakimlerin yedikleri rüşvetlerin canlı şahidiyim
Çünkü atatürk onlardandır ajandı. Türk değildi.
Ne yaptıysa Türkiye'nin sömürge olması için yaptı ve başardı.
Ama 2002'de bu plan çöktü..
tüüh sana tüüh bir tühh daha. rezil herif, tarih bilmez. cahiliginizde bogulun.
affedersinde k*çımla güldüm puhahaha
işte atana öyle güldürürler
Cevap
2Cevap
Avrupa devletleri atatürkümü seviyomuş sadece adamlar aklına zekasına hayran kalmıştır tarihini ve siyasetini iyi öğren daha tarihte açıklanmayan çok şey var
Hahaha
Neden acaba? Bilmiyorum kardeşim, gerçekten neden acaba? Bilen açıklasın lütfen
Almanya ya 1. Dünya sonucu cumhuriyetin anlaşma maddesi olup zorla getirildiğini iletsem
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?