

Ben hayranıyım tek kelimeyle odamın duvarlarını lilaya boyattım sizce de lila çok hoş bir renk değil mi? Bir erkeğin lilayı sevmesi sizde farklı algı uyandırır mı? Lila sever bir erkekle sevgili olur musunuz?


Çok Huzurlu bir renk;İzmiri güneyinde bir yerde , bir otelde 1 ay kadar kalmıştım, ayrıca başarımıda , çalışma isteğimide bu renk çok arttırmıştı, iyi seçim bence;bide bordo öyledir.
Ben sevmiyorum ama renklerin kızı erkeği olmaz herkes her rengi sevebilir.
Evet 🌺
Cevap
0Cevap
o kadar değil yani bence antep fıstığı (yeşili ) daha güzel:) tercih meselesi ama...:)
Bana çok antipatik geliyor lila. Koyu mor daha tutkulu ve güzel
Çok güzel renk neden olmasın ama araya beyaz rengini de ekle çok sıkıcı olmasın oda
Mor ve tonlari insanin psikolojisini intihar yonunde gelistirir. en saglikli renk yesil ve bej tonlaridir bence yanlis tercih 👎
Bizim ev komple lila rengi
Ben Mor'a aşığım 💜💜💜💜
hoştur ama benena mavi, turkuaz gibi mavi türleri varken
çok boğucu olmamış mı?
Renkler cinsiyete göre ayrılmamıştır.
bencede hos 😊😊
ya evet 🐼❤😍
Gerçekten güzel
Çok sevmem
Gerçekten güzel
Evet
heee eledir
Sevmem
Kırmızı daha güzel
Güzel renk
Evet güzel bir renk.
Olabilir hoş renk
ben pek beğenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar