facebook sosyal hesaplardan kimseyi eklemiyor takip etmiyor hepsi tanıdık ama hep erkekleri kabul ediyor. gecenlerde sorduğumda kimseyi istemiyorum eklemiyorum kimseyi dedi. belkide whatsappda vardr bilemedim. ayrılmadan önce hep kontrol ediyordum telefonunu bakıyordum whatsappda kimse yoktu. ben sadığım kimseyi eklemem takip etmem diyordu. kendisi izin veriyordu sevgili olmadan önceden bakabilirsin diyordu. carşamba instagramına baktım fake hesapdan capsleri beğenmiş şöyle sordum başkasını mı seviyorsun kimseyi sevmiyorum sevmekte istemiyorum sayko şeyleri beğeniyorum dedi. beni sevmiyor musun artık dedim gecen günde söyledim çok azaldı sevgim buna sen mecbur ettin demişti bende yalan söyleme başkasını seviyorsun dedim. Allah kuran carpsın ki öleyim başkasını sevmiyorum dedi. :(
Ayrıldıktan sonra bir erkek neden kimseyi eklemez takip etmez sizce?
Kendini ezdirme derim giden gittiği yeri mutlu eder ki eğer bir erkek sevgilim dediği kıza gelmiyorsa gittiği başkası ya da başkaları illa ki vardır takma derim kaçan kovalanır bebeğim birazda sen koştur
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
anasayfada ne cıkıyorsa onu beğeniyorum dedi iki tane de takipçisi cok kızın fotosunu beğenmiş başkası varsa Allah bildiği gibi yapsın dedim kuran üzerine yemin ettim içim rahat dedi. bide başka kızların fotolarını beğenirsen elin kırırsın dedim o karışamazsın işte sana hesap vermem ayrılıyız dedi.
Sen ne aptal bir yaratıksın 1 gram bile guvenmeyip canım canım begendigi herseye bakip bu kadar igrenc bir hale dusmussun ben olsam birak sana hesap vermeyi 1 gunumu harcamam yazını yorumlarını okurken elim ayağım titredi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hala Seni seviyo. biraz sessiz Kal surekli arayip mesaj attikca itiyosun. sosyal medyada gorunme o Seni arayana kadar
anasayfada ne cıkıyorsa onu beğeniyorum dedi iki tane de takipçisi cok kızın fotosunu beğenmiş başkası varsa Allah bildiği gibi yapsın dedim kuran üzerine yemin ettim içim rahat dedi. bide başka kızların fotolarını beğenirsen elin kırırsın dedim o karışamazsın işte sana hesap vermem ayrılıyız dedi.
Bir ilişki varsa ortada her iki taraf da yaptıklarından ve yapmadıklarından hesap vermek zorundadır bunun gururla veya özgürlükle alakası yok zaten bir ilişkiye başlamışsan özgürlükten vazgeçmişsin demektir bu sebepten ayrılacaksa bırak ayrılırsa ayrılsın
yok zaten 6 aydır sevgiliydik 28 ocakta ayrıldık seviyorduk birbirimizi emindim ondan ama işte 2 kere ayrıldık cok tartışmamdan. başkası vardır diye şüphe ediyorum ama yakalamıyorum işte
anasayfada ne cıkıyorsa onu beğeniyorum dedi iki tane de takipçisi cok kızın fotosunu beğenmiş başkası varsa Allah bildiği gibi yapsın dedim kuran üzerine yemin ettim içim rahat dedi. bide başka kızların fotolarını beğenirsen elin kırırsın dedim o karışamazsın işte sana hesap vermem ayrılıyız dedi.
anasayfada ne cıkıyorsa onu beğeniyorum dedi iki tane de takipçisi cok kızın fotosunu beğenmiş başkası varsa Allah bildiği gibi yapsın dedim kuran üzerine yemin ettim içim rahat dedi. bide başka kızların fotolarını beğenirsen elin kırırsın dedim o karışamazsın işte sana hesap vermem ayrılıyız dedi.
ya bişey bulamıyorum ki whatsappdan da engelledi cok soru soruyorum diye uyardı beni ama ben üstüne gttim engellicem bak dedi engelle dedim bende kaç kere aradım inat etti acmıcam dedi
ee ne yapayım ki artık bunaltmışım sakın dönme dedim dönmicem dedi. çirkin biriside değilim ama cok yüz verdim havalandı. kendiside söylüyor ben cirkinim şişmanım kim bakar bana diyor ama inanmıyorum
özür diledim kaç kere affetmedi ailesine laf söyeler gibi oldum kızdı bu konudahasas olduğumu biliyorsun ben normalde dönmem seni cok sevdiğim için 2 kere döndüm bidaha dönmem herşeyin affı olur bunun olmaz dedi
anasayfada ne cıkıyorsa onu beğeniyorum dedi iki tane de takipçisi cok kızın fotosunu beğenmiş başkası varsa Allah bildiği gibi yapsın dedim kuran üzerine yemin ettim içim rahat dedi. bide başka kızların fotolarını beğenirsen elin kırırsın dedim o karışamazsın işte sana hesap vermem ayrılıyız dedi.
ablamda sıkma sen sıkca kaçıyor dedi pazartesi yazmıştı ama swarmda ekliydi tek sildi diye sinirlendim bende tartıştım. gece beni siliyor sabaha bana yazıyor mantığa bakar mısın. ya bişey bulamıyorum ki whatsappdan da engelledi cok soru soruyorum diye uyardı beni ama ben üstüne gttim engellicem bak dedi engelle dedim bende kaç kere aradım inat etti acmıcam dedi
anasayfada ne cıkıyorsa onu beğeniyorum dedi iki tane de takipçisi cok kızın fotosunu beğenmiş başkası varsa Allah bildiği gibi yapsın dedim kuran üzerine yemin ettim içim rahat dedi. bide başka kızların fotolarını beğenirsen elin kırırsın dedim o karışamazsın işte sana hesap vermem ayrılıyız dedi.
istemiyorum dedi zaten neden dedim konuşmaların huylarını beni sinir ediyor artık yıprandık dedi. çok azaldı sana karşı sevgim bisüre sonra biticekmiş öyle dedi.