Zeki kedim Şili'ye katlanamyıyorum, barınağa bırakmak kötü fikir mi?

Kedileri çok severim ev arkadaşımın kedisi vardı senelerce birlikte kaldık kediye bende baktım sevdim çok güzeldi. ayrı eve çıktım ve kendime barınaktan bir kedi sahiplendim. 2 ay oldu. 2 aydır her gün çişinide kakasınıda dışarıya yapıyor. günde defalarca halıdan kedi pisliği temizliyorum. gerçekten dayanamıyorum herşeyi denedim farklı kumlar denedim kumunu hep temiz tuttum. ara ara kumuna yapıyor ama genellikle çişini yapıyor kuma. kakasını çok nadir kuma yapıyor. kızdığımı anlıyor hoşlanmadığımı biliyor ve yanlış yaptığının farkında buna eminim. gözüme baka baka halıya sıçıyor. ona küsüyorum kucağıma almıyorum miyavlayıp etrafımda dolaşıyor kucağıma gelmek istiyor HAYIR diyorum gelmiyor. hayır'dan anlıyor. zeki bir hayvan. ben küstüğüm için kuma giriyor tuvaletini yapmış gibi davranıp yalandan üstünü örter gibi yapıyor sonrada yanıma gelip miyavlıyor onu affetmemi istiyor. çok tatlı bir hareket gerçekten ama kaka yaptığı gerçeğini değiştirmiyor. haftalardır bu oyunu oynuyor gibiyim. kaka yapıyor küsüyorum yine yalandan kuma girip çıkıyor geliyor barışıyorum. düzelir diye bekledim ama düzelmeyecek. önceden belirli yerlere yapardı ama artık onun için hiç farketmiyor. yemek yediği kabın önüne bile işeyebiliyor. ben böyle pis hayvan görmedim. yattığı bir yastığı var o yastığı ona verdim, gece gündüz üstünde yatar hep. ona bile işedi yastık sırıl sıklam oldu.
uzun oldu ama kedime ne yapmalıyım ev leş gibi oldu artık katlanamıyorum. temizlemekle çıkmıyor çıkıyor gibi ama ben artık evde huzurlu değilim her yer bana boklu gibi geliyor :(
Zeki kedim Şili'ye katlanamyıyorum, barınağa bırakmak kötü fikir mi?
Cevapla