İşte ben 😅😅

Bu saatte nerden geldiyse aklıma.. :D
Hayırlı Cumalar bu arada.

Bu saatte nerden geldiyse aklıma.. :D
Hayırlı Cumalar bu arada.

imzalar farklı olsa da kriminal de o imza o şahısamı başkasınamı ait belli oluyor. Nasılmı? Çizgilerin ve kalemi tutuşun, kağıda uyguladığı baskının, harflerin kenarlarındaki karakteristik özelliklerin değişmesi mümkün olmuyor. Ben İmza değiştirdim ama resmi yerelere (Banka, çalıştığım kurum v. s gibi) hemen imzamı değiştirdiğime dair bir imza sirküsü verdim.
Çocukken, babam imzasını buğulu cama atmıştı..
Bende taklit ettim..
Zamanla bana has şeklini aldı..
Atatürk gibi atıyom 😅😅
#Vesselam
Eig için teşekkürler ✋️😊
Rica ederim.
:D her 2-3 yılda bir imza değiştiriyorum geçenler kullanmadığım hesabımı kapatmaya gittim attığım imzayı tekrarlamamı istediler aynısını atamadım hesabı da kapatamadım yani :D
:D :D
Hiç değişmedim, değişmeye de uğraşmadım çünkü zaten senin el yazmandan kalem tutuşundan o kişi sensin anlarlar. Bunun okulları üniversiteleri var canım. Boşa emek harcama.
Emek mi? :) Farklı atmak için uğraşmıyorum ki ben, öyle denk geliyor.
Denk gelmez canım anlarlar bilirler... Cin olmadan adam çarpmaya kalkma canım... Sen bu evrende bir kum tanesi bile değilsin.
Cevap
22Cevap
Askerdeyken iki farklı imza kullandım.
Askerden sonra da iki tane daha türettim. Şimdi beşinciyi kullanmaya devam ediyorum.
Daha değişir o bence :))
Ben de öyle düşünüyorum.:)
Resmi yerlerde aynı imzamı kullanırım ama öyle yoklama fişinde falan basit imzamı kullanırım ki arkadaşım benim yerime imza atabilsin😉😉
😄😄
Hakikaten ya bende yıllardır aynı imzayı kullanıyorum, fakat degistirmek istiyorum nasıl bilgi alabilirim ki 😏 bilen biri yardimci olsun hele.
Bilgiye ne hacet? Değiştirin gitsin 😅
Nasıl bilgiye ne hacet sorun olmasın sonra bütün devlet dairelerinde bankalarda her yerde şu an ki imzam var 😏
Evlenirken nikah memuru imzalayın diye evrağı önüme uzattığında nasıl bir imza atsam acep. Her zaman ki gibi doğaçlama olur heralde 🤔
Aynen bende öyleyim. 😏 ama tek ben değilmişim valla sevindim. 👍
Önemli değilse karaliyip geçiyorum mesela yoklama fişini 😂😂
Atmam ümmü hnm :) Hayırlı cumalar ^^ Uyku arası yorumum olsun 😄
Her insanın kendine ait, kendini ifade edeceği bir imzası olmalı bence.
Ben aynı imzayı tekrar atamıyorum bu yüzden başıma bir is gelecek😀
Hemde kac kez... pasaport icin banka icin okul icin
Hep ayni yapiyorum tabii simdi
Hahhaa 😂 Yok bir dene var 7. Siniftan beri ayni resim cizerken kesfetmis idim oni da
15 yaşından sonra hep aynı attım ehliyet kimlik filan banka kartı artık değişemez :D
benim 3 adım ve uzun bir soy adım var , mesala şöyle yapıyorum
SRD, fhjkcstjbcxdgx
sonra üstünü 2 kere sonsuzluk işareti yapiyorum
igrenç bir imzam var ya yazo kotu olunca oda kotu oluyor herhalde jfjg
fazla uğrasmayi sevmiyorum hep aynı :)
valla benim imza 30 yaşından sonra oturdu.
En az 10 kere değiştirdim ama devamlı aynıdır
Benimde oyle imza konusunda cok beceriksizim 😃
18 yaşından beri aynı imzayı taşıyorum..
Hep farklı atarım sallamasyon :D
Hayır tek bir imza atarım
5. Sınıftan beri aynı imzayı kullanıyorum.
Bu konuda pek becerikli degilim bn
6sinifdan ayni devam edio)
O an kafama hangi şekil gelirse onu yapıyorum
3 falan herlde
Hep aynı atarım.
Hiç beceremem. Hayırsız cumalar
Atarım
İmzam aynıdır
aynen valla😂 sizede
ayni
Hepsi ayni
hep aynı
Atmam
Hiç değiştirmedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar