Sakal erkeğin elbette makyajıdır Lakin sinekkaydı traş ta bir başka be kardeşim.
Tertemiz surat :)

Tertemiz surat :)


en guzeli sakalda neymiş
Yok ya çocuk gibi oluyo ama keşke sakalım cıksa
çokmu azdır bö le düşünen
saol
Cevap
2Cevap
Ben sinekkaydıya karşıyım düğünümdede kesmiycem
:) Keyfekk bro.
Böyle yakışıklı olanlar zaten ne yapsa yakışır.
aha ben:)
😂 Aha dayı benzion ha
az andırır benı kerata.. nur ıcınde yatsın buyuk sanatcıydı
Ara sira
evet :(
hiç aramıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar