
Yalnızlık bana göre tercih sebebidir. Duvarlar sadece zırhımız...

Neden mi yalnızım?
Bir nedeni yok aslında.
Sadece "daha iyilerine" layıkmışım...
Öyle söyledi terkedip giderken beni,
Bir de üstüne "hayatım boyunca mutluluklar" diledi.
O hayran hayran baktığım gülümsemesi duruyordu hala dudağının kıyısında,
Denizini kaybetmiş bir martı gibi indirdim kanatlarımı usulca
Ve bir ayrılığın ağır yorgunluğu çökerken omuzlarıma,
Eğdim başımı önüme "peki" dedim,
İlk defa bırakıyordum, kendimi terkedilmişlik boşluğuna
"peki" dedim ve sustum,
İçimden "gitme" diye haykırırcasına, sustum...
Neden mi yalnızım?
Geçerli bir sebep uyduramıyorum bu soruya,
Sadece "yapamıyormuşuz" hepsi bu...
Böyle cümleler çıkıyordu dudaklarından, bırakırken ellerimi
Parmak uclarımda kalan, sıcaklığının son birkaç kırıntısıyla
Usulca ceblerime iliştirdim, avuçlarıma bırakılmış yalnızlığımı
Hiçbir şey diyemedim,
Boğazımda bütün bir şehrin gürültüsünü düğümlercesine,
Gözlerimle "seni seviyorum, lütfen gitme" dercesine bakakaldım...
Neden mi yalnızım?
Aslında pekte bir nedeni yok,
Bakmayın siz böyle konuştuğuma,
Sadece "gitmek" istedi hepsi bu...
"Peki" dedim, içime bütün bir ömrün suskunluğunu sindirircesine
Tek bir gözyaşı dökmeyip, bir büyük okyanusu gözlerime haps edercesine
"Peki" dedim ve bakakaldım arkasından öylece...
Hem "iyi bir insan"mışım ben, dediğine göre
Mutluluğu hak ediyormuşum, hem de en iyisinden
Belki bir işi çıktı, bitirir bitirmez döner en tezinden...
Neden mi yalnızım?
Çünkü bir nedeni yok, sevdim sadece...
Ve sevmek en büyük yalnızlığıdır bir yüreğin,
Öyle sığdıramazsın hiçbir kalbe, hem sahip çıkanı da olmaz sevenin
Kendince yaşarsın, kendince yalnızlaşırsın sevdikçe
Ve onlar gittikçe,
Geriye yalanlarlar dolusu, avuntular kalır ellerinde öylece...
Neden mi yalnızım?
Yalnız kaldıktan sonra,
Bunun pekte bir önemi yok bence...
Bacım Allah aşkına giderken arkanda bıraktığın insana dönüp baksan gitmezsin ben neler çekiyorum neler yaşıyorum bilemezsin dünyada kerbelayi yaşıyorum bilemezsin
Seni bırakmayı göze alan biri için mi bu haykırış? Hiçkimse yasadıklarından kıymetli değil. Bu hissi sana yaşatan o belki ama sen bu kadar hissetmesen emin ol yasamazdın. Eminim yeniden hissediceksin yeniden seviceksin. Sadece adres yanlıstı de geç. Sen hissetmeyi bildikten sonra gerisinin önemi yok... Umarım dogru kişi çıkar karsina...
Benim kimseyi aradığım kimseye güvenim de yok mümkünse hepsi benden uzak dursun benim olay baya karışık ama ömrümden ömür gitti onu iyi biliyorum bu saatten sonra herkes uzak dursun benden yalnızlık Bence gayet güzel
Amin...
duvarlarım yüksektir..
aşmak isteyenler için bu sorun olmamalı ama
hayatıma girmek isteyenlerin çogu duvarı yarılamadan vazgeçtiler..
iyiki de bunu yaptılar
kolay kazanılmaz hiçbir şey
duvarları aşınca köprüler hazır oysa..
Bence de duvar sağlam olmalı ki korumalı ne kadar alçak olursa duvarlar o kadar hasar alır yürekler yüreğe girmek isteyen duvar ne kadar yüksek olursa olsun umursamaz ve hak ederek girer o yüreğe ve yanlızlık bence de sadece bir tercih meselesidir.
Ne duvar ne köprü kendi kişiliğine karakterine sadakatine bağlılığına uygun birini bulamadığın için yanlızsındır önemli olan doğru insanla olmak, oda yoksa yanlız olmak daha huzur verici... :)
Cevap
12Cevap
o duvarı örmelerinin sebebi yaşadıkları ve önyargılarıdır, tercihe bağlıda olmayabiliyor..
kişiye göre olur bu ama Genel de köprü kuranlardanım..
Köprü kurmaya fırsatım olmadı. fakat ördüğüm çok duvar var... Çin seddi bana ait.
Boğaz Köprüsü kurdummmmmmmm mmmmmm mmmmmmmm mmmmm upppss
ben duvar örenlerdenim çünkü hemen köprü kurarsan o köprü yıkılınca zararı sana olur...
evet yalnızlık en güvenli liman tabi yerine ve duruma göre değişir bu
Gerektiği zaman köprüyüde kuracaksın , duvarıda öreceksin.
Adamına göre duvar, adamına göre köprü sahibiyim şükür.
köprü kurup iletişim sağlayanlardan, ya da iletişim sağlamaya çalışanlardanım.
iletişim, diyalog her sorunun çözümüdür.
Hak edene göre..
çoğu kişiye karşı duvarlarım var..
üretim sektöründe çalışıyorum
Duvarlarımla mutluyum onlara resimler çizip oynuyorum kendimi eğlendirebiliyorum
Kurduğum köprüler dünyanın etrafında dönebilir
Köprü kurdukca yikiliyor oluruna birakanlardanim
Yalnızlık insanın kendi tercihi evet.
Köprüyü karşıyla birleştiremedik bir türlü..
köprü iyidir
:D :D bitti aşkım :)
bitsin artık bu çile demi aşkım :)
😏😔😔😏😒
köprü kurup sonra köprüyü yıkanlardanım
Ben hep viyadük kurarim oysa ki
haklı valla
Hem duvar hem köprü
Ben artık kuledeyim
Duvar örerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar