"Geceleri penceremden dışarı baktığımda, dünyada ne bir kötülüğün ne de bir acının olamayacağını hissediyorum. Sonra gün başlıyor..."


o saatlerde kim bilir kac insan doğuyor ve ölüyor bunları da düşün
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar