
Herzaman ki kullandigim sesu markasi tuy sararticisi. İlk defa basima geldi, buz falan koydum yanik kremi surdum baska ne yapabilirim?

Ya bak bu site doktorların sitesi değil bir fotoğraflada ilaç teşhisi koyabilecek kabiliyeti olan kankiştolarımız yok. Niye herşeyi netten halletmeye calısırsınız ki? GEÇMİŞ OLSUN BACIM HASTANEY GİT HASTANEYE
Geçmiş olsun, doktora git iz kalmasın yüzünde. Şikayet et mümkünse. 😏
Ay iz kalirmi 😵😵
Evet kalabilir, doktora git
Gecmis olsun. Boyle aptal aptal seylerle ugrasirsaniz olcagi bu
Cevap
3Cevap
silverdin, bepanten, hematen yara merhemlerini karıştır sürekli olarak sür yanıkta böyle karışım kullanıyorduk
ayy mundar olmuş yüzün
Evet hic sorma ya cok uzuluyorum 😞😞😞
canım yaaa bu doktora git fazla oynama yuzunle
Elma veya bepanten sür
Dava aç hemen ve doktora git
Geçmiş olsun, Bepanthen meryem sürebilirsin.
tazminat bunun sonu bırakma peşini
aaa umarim izi kalmaz nasil uzuldum anlatamam
Evet bende cok uzuldum 😔😔🖕
orta parmak niye cekiyon simdi 😕
Yanlislikla elim degmis emojiye pardon 😜😜
😂😂
olamaz
muharrem abi :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar