Çok konuşan biri olaraktan böyle diyen bir sevduğum olsun istemezdim. 🙈
Böyle bir şey dese ne yaparsınız?


Çok konuşmam bazen içimden gelirde çok konuşursam ve oda bunu söylerse şakaya vurur gülerim gider sarılırım sonra kendi ister konuş dinleyeyim diye :-)
Ben çok konuşursam seviyorum anlamına gelir çünkü sus pus bir insanım.
O yüzden öyle bir şey derse kırılırdım.
Hiç konuşturmam o konuda Çünkü sevgiliye eşime asla zaman ayırmam.
Aynı şekilde böyle diyen biriyle anlaşamazdım heralde 😂
Cevap
28Cevap
O zaman ben de şunu derim :
https://i.hizliresim.com/3vbERr.gif
Bu konuda kinciyim..
Eğer öyle birşey derse ciddi, bir susarım yalvarır konuş diye..
Yapmışlığım var ;)
#Vesselam
Vala baya bozulurdum. Normalde cok usteleyen biri değilim çünkü
o bana öyle derse bende ona sus ağzın süt g... ün b... k kokuyo derdim konu kapanırdı
Sevgilim dese bozulurdum da eşim dese daha çok bozulurdum kuserdim ona
Çeneme asik olmus sonra bu lafi derse agzina saplagi yer :)
Eskıden bende cok konusuyodum eskı sevgılım bıyle demezdı ama bu benzer cumleler soylerdı aklıma geldı gene sınırlendım
Tamamen susarim konusmami arar 😄
Ama ben pek konuşan biri değilim aksine
Sen isitamadin ki mecbur konusarak istiyorum derdim
Çok konuşkan biri değilim. Yerinde söylerim gediğine oturturum.
Motorunu başkalarına soğuttur seni paylaşınca hatasını anlar
Hala onu sevdiğini söylüyorsun , sende bir arıza var,
Hayatimin tribini atarım asdfg
ben soylemistim 😂 iki dakika sus ya vırvır konusuyosun demistim 😊😂
Tamamen saygisizlik bu gorusmemeyi tercih ederim
Cok konusuyorsun kiz az sus otur yerine
Bana böyle diyen biri çıkacağını sanmıyorum.
susarım :) yoksa daha kötü olur
Öyle bir şey diyemez! çünkü gereksiz konuşmam :)
Kalbini fena kırarım. Bir daha azğını açamaz.
Senden mi emir alacam derim
Diyor arada. Susuyor muyum? Hayır.
Saygısızlığını taçlandırmış olur, soğurum
kafsını şişiren biri değilim.
soguyan motoru gelde isit derim
sana yok seks miktir git
1 hafta konuşmam onunla
aynisini bigunde bn ona soylerim odesmis oluruz ☺
Haklıdır yani ne diyim
Az konuşuyorum zaten öyle deme şansı yok yani :)
Bu tarz konuşan insanları sevmediğimi hatırlatırım
Sen beni susturamazsın öküzüm derim
Eğer beni seven biriyse alınmam
Demek canına susadi 😎
Konuşmamı özlerdi böyle deseydi
Napim yani banane 😂😂
o seviyeye düşmemeyi öneririm..
konus diy3 kusmesse iyi benim acimdann 😅
bir daha asla konusmam
"Motor soğursa araba yürümez."
"Ben böyleyim kimse beni susturamaz" derim😊
Öyle bişey diyemez😂😂😂
çok konuşan insanlara katlanamam
Ben demem ki onu dinlerim.
öyle bir laf denmez zaten
Normal çok konuşuyorum.
Demem de deditrtmem de
öyle bir şansı yok çünkü fazla konuşmam :D
Papucumun altıyla azına furrim :)
Sana mi itaat edecek adam ulan
Onu ben diceğim için 😏
sustur derim 😀
aynen kontağı kapatırım.. :)
Adam haklı derim.
daha çok konuşurum.
Susarım
Susarim 😀 hakkıdır
Öperim
Öperim 😛
üzülürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar