Hiçbir erkek yaşam enerjisi olmayan bir kızı hayata döndürmek istemez değil mi?

hani bazen bir kurtarıcı falan bekliyorum da, "Oldu canım, yok öyle bir dünya" diye bir ses çemkiriyo içimden. ya o filmler kitaplar ne yalan şeyler ya. Hiç kimse Fatmagül ün Kerim i olmak istemiyor. herkese kendi derdi yetiyor. ama yaşam enerjisi olan, hayata dönük biri olsam bir sürü kişi olacaktı çevremde. bu sahtelik, ikiyüzlülük değil mi?
Hiçbir erkek yaşam enerjisi olmayan bir kızı hayata döndürmek istemez değil mi?
Cevapla