acı yok, parmağımı düz tutabiliyorum fakat ezilmiş gibi hissizim









aman neye sinirlendin ki yazik kendine niye zarar veriyorsun
kontrolumu saglayamadıfm
yumruk atarken kontrolunu mu sagliyosn ne garipsiniz ya
biraz gerizekalılık var sanırım, kontrolumu sağlayamadıgım için, kontrolden cıktıgı icin yumruk attım
Yumruğu yanlış yere mı attın nereye attın :D
üst üste vurunca bu hale geldi
:D Ben kavgada bıçak darbesine yumruğum ile karşılık verdiğim andan daha kötü şişmiş bu gerçi benim ki delindi ama :D
Cevap
1Cevap
hanım eli alıştırma dan vurursan öyle olur 😉
Safmisin niye öyle yumruk attin
kontrolden çıktım
buz koysaydın barı
şu an koyacak zamanım yok ablacım hiç uygunsuz zamanda şişti
ıslanmıs bayat ekmek ıcı
et fılan koyarlar ama bılemedım :(
yarına kadar geçmezse yapıcam bir şeyler teşekkürler ilgin için
yarına kadar daha beter olmaz umarım gecmıs olsun bol sans
çok teşekkürler sanırım bu son vurusumuz olacak kendime zarar vermekten başka bir şey değil
O ne anam.😵
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar