Kuran-ı Kerim okuyamıyorum. Korkuyorum (nedeni detayda) ne yapmam lazım?

14-15 yaşlarımdayken Kuran mealini okuyordum. O dönem oturduğumuz ev kiraydı ve o daireye yeni taşınmıştık. tuhaf varlıklar geziyordu evde sanki. bir kaç defa gölgelerini gördüm aynı şekilde annemde görmüş. Arkadaşıma anlattım o da babasının bu tür şeylerden anladığını söyledi ve ona sordum, cin suresi var onuda okuyorum dedim. bana dedi ki " kuran okuma cin suresiyle işte yalvarıyorsun gelmeleri için" dedi.
şu an çok saçma salak cahilce bir şey söylediğini biliyorum ama o benim zihnime kazındı. atamıyorum kafamdan, o günden beride kuran açmışlığım yok.. bu arada o evden taşındık zten sadece 1 yıl oturduk. sonra bir daha böyle tuhaf yürüyen gölgeler vs görmedim.. işte cahil cühela bir adam yüzünden ne hallere düştüm. bakalım ahrette hesabını nasıl verecek.
Kuran-ı Kerim okuyamıyorum. Korkuyorum (nedeni detayda) ne yapmam lazım?
Cevapla