Zor zamanınız da yanınızda olduğunu hissettiğiniz ve size gerçekten iyi gelen birileri var mı?


#samanalevi342




Allah'tan başka kimse olmadı yanımda. Şimdi hayatımı uzun uzun yazacak değilim fakat sizlere şunu söylemek istiyorum: Sizi seven önce Allah tır sonra da siz kendinizi sevmelisiniz, çünkü bazen karşınızdaki insan anneniz bile olsa size bir yabancı gibi davranabilir, herkesin içinde bir çocuk yatar. Ben öldürdüm, hayir benim içimde çocuk yok diyenler içindeki çocuğu öldürmeye teşebbüs edenlerdir. Kendinize bir çocuk gibi davranın zor zamanlarinizda, kendi kendinizin elinden tutun... Güzel bir soru. Emeğinize sağlık. ..
Tesekkurler
Hiç ummadığım biri var.. Uzakta ama yinede bana destek... Teşekkürler...
Umarim hep yaninda olur ve destegini hissedersin
Benim bir sevdiceğim var ki ne desem az kalır
Çok anlayışlı, mükemmel, sevgi dolu biri
Her zaman dediğim gibi onu çok ama çok seviyorum 😍😍😍
İyi ki var :)
allah ayırmasın
olmaz mı :D neşet ertaş var oğuz atay vvar müslüm gürses sonra cemal süreya atilla ihan var daha sayarım :D
Cevap
2Cevap
O kadar zor bir zamana düşmek lazım şu an kendilerini göstermiyolar
kim iyi kim kötü anlaşılır o zaman
Aynn
var diyebilirim artik beni ben olduğum için yanimda olan biri inşallah yanilmamişimdir
inşallah...
evet bu konuda sansliyim. ailem kötü günlerimde hep yanimda oldu. aile demek hatalariyla kabul etmek ve onlari birlikte cözmek demektir
Son zaman değil 5 yıldır sevdiğim var evlenecez bu yil... bana iyi geliyo hastayken sarilsa iyi hissediyorum aglasam o teselli etti güldürdü
Var gibi gibi olabilir nedense var diyesim geldi 😀
Zora gelince kaciyor herkes. Kimseye anlatmam oyuzden derdimi.
“Derman olacak bir sözün yoksa” dedi meczup, “derdimi meşgul etme!”.
var ama bır şey ıstesem gerçekten yaparlar mı o soru işareti. yaparız dıyorlar ama gün gelmeden bilemem..
evet var ;
1. si Allah
2. si Annem
maşallah...
İyi ki var. Varlığını bilmek yetiyor
Var çok şükür #üçübirarada#
aslinda zor zamanlari yalniz atlatmak tercihim..
Zor zamanlarimi yalnız atlatirim..
Var 😇
öyle biri yok!
Var.
Annem❤
Annem ve kedim
Var çok şükür
hayır hiç kimse allah bile..
Evet var
İki kişi var.
Uğraşmadan olmaz
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar