Benim bir tane var. Can yoldaşım çocukluk arkadaşım. Peki ya sizinki?


Kimse yoktu. Herkes daha da beter hale getirdi. Sorsan iyiliğimi istiyorlardı.
Bunun acısını çekmişsin belli
Üzülmeyin efendim biri gelir hayatınızı renklendirir. Umarım size iyi gelecek biriyle karşılaşırsınız 🙏🏻
Var tabi hayat arkadaşım
Cevap
1Cevap
Hayır sadece ben varım
Annem diyebilirim babama anlatamadığım şeyleri anneme anlatabiliyorum
Evet anneler bu konularda daha iyi olabiliyor
Hem var hem yok 😏
Bi var bi yok insanlara gerek yok😊
Aslında varlar ve hep olmak istiyorlar ama ben minnet etmeyi sevmediğim için uzak tutuyorum sorunlarimdan
Sorunlarını tek başına çözemezsin bir yerden sonra ağır gelir. Kendini insanlara aç acın hafifleyebilir belki.
Var iyi ki'leri₥
Evet var ☺️
Yok ya:(
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar