İş hayatına ilk kez atıldıgında herkes işini çok mu iyi biliyordu? illaki birilerinden işi öğrenmedi mi kimse?

öğrenci olarak bir iş yerinde part time çalışıyorum henüz hiç ücret almadım ve patron hiç yardımcı olmuyor bana başladığımdan beri tek başıma uğraşıyorum hiçbir şey öğretmiyor. Verdiği işi en başında şunları şöyle yapıcaksın demiyor yap bakalım bir diyor yaptıktan sonra da böyle olmamış değiştir çok kötü olmuş deyip duruyor. ben buraya bir daha gitmesem müstahak değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
guncel
Güncellemeler
+1 yıl
guncell
İş hayatına ilk kez atıldıgında herkes işini çok mu iyi biliyordu? illaki birilerinden işi öğrenmedi mi kimse?
Cevapla