Burdaki çalışanlar sizce değişik mi ya güven vermedi?

Bı dürümcüde part time çalışıyorum. Kebap tavuk durum vb yapan çocuklar 17 yaşında daha ben 28 im. Neyse işte iki çocuğun birinin babası hapiste diğerinin de kardeşi hapiste ta 14 yaşında bir de o kardeşi. Sağlam pabuç mu sizce ya burdaki calisanlar bilemedim
Burdaki çalışanlar sizce değişik mi ya güven vermedi?
Cevapla