Neydi yaw kagafam karıştır ya. Atatürk niye sarışın ayrıca niye yunanistanda doğdu atatürk türk mü boşnak mı? atatürk avrupalı mı? atatürk ingiliz miydi? arnavut muydu? kafamda deli sorular.
Atatürk türktü anadolu esmerlerine tepki olarak doğdu
Atatürk boşnaktı
Ne olduğunu bilmiyom atatürkün ama türk olmadığı kesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Atatürk neden sarışındı? peki anadolu türkleri neden esmer, atatürk türk mü?
selanikte neden doğdu sorun çok saçma inan. sen doğacağın yeri seçebildin mi
atatürk soyu orta asyadan gelip tokata yerleştiler. daha sonra benim doğduğum şehir olan konyanın ereğili ilçesie geldiler. annesi ereğili doğumludur. daha sonra annesi karamanda memur olan babası ile evlendi. osamnlı o dönemde tayin yaparak babası rıza beyi selanike gönderdi. orada memurluğuna devam etti. o zamanlar selanik türk elindeydi.
atatürk o nedenle selanikte doğdu. daha sonra selanik osmanlı elinden çıktı. şu an yunanda.
renk ve vücudun biyolojik özellikleri ırk belirlemez. "Irk, tarihe geçmiş olaylarla şartlandırılmış algılarımızın ürünü olan sosyal bir kurgudur. Hiçbir biyolojik gerçekliği yoktur. (Robert Lee Hotz, “Race has no basis in biology, researchers say,” Los Angeles Times, 20 Şubat 1997 )"
tüm bilim adamları bunu kabul etmiştir. renk ırk belirlemez. ırk meselesi biyolojik olarak tespi edilemez.
atatürk bizden daha türk. belki bizler meleziz ama o orta asyadan gelme bir soydan oldu. belgelidir.
ayrıca isterse ingiliz olsun ne değişir. bu lider eğer bizi düşünüp menfaatlerimizi kollamışsa ırkın önemi var mı.
hiç kimse kendi ırkı haricinde başka ırka canından geçecek kadar hizmet etmez.
yahu el insaf. öyle bir sözü var ki geceleri sürekli uyumaz çalışırmış. biraz dinlenin diyen hizmetliye şunu der. "uykuda geçen zamana acırım" o bu millet için uykudan geçiyor. siz ananız babanız için geçermisiniz. hayır. inanmam. avrupadan uzak durun sizi kandırırlar derken avrupalı olsa dermiydi bunu avrupa heveslilerine 37 de ne dedi hangi bir istiklal yabancıların önerileri ile gerçekleşmiştir.
siz yaptıkları işe bize sağladığı hizmete bakın. bırakın otu poku
ataturk karamanli karamanogullundan. karamanogulu bir beyliktir ve osmanli kurulmadan once osmanlilsr ve karamanogullulari birbirine girmistir karamnogullarin inattmis onlar imparatorluk kurmak istiyormus... osmanlilar imparatorluk murdugunda ise karamnogularina akraba olalim da bitsin bu kin demis.. o zamanlar ceyiz yerine toprak verilirmis. ve karamanogulari osmanlidan kiz alinca balkan topraklari onlara verilmis.. ve orays gitmisler.. ataturkun yunanistanda dogma sebebide bu. o zamanlar balklanlar osmanlininmis
Kardeş hiçbirimiz saf Türk değiliz , zaman içinde ırklar arasında evlilikler görüldüğünden varyasyon oluşur bu bir, ikincisi Atatürk ün dedesi Anadolunun bağrından Selanik e Osmanlı devleti tarafından tehcir meselesiyle yerleştirilmiştir
Ya siz ne beyinsiz varlıklarsınız? Siz Türkleri esmer mi zannediyorsunuz? C şıkkını işaretleyenler hiç okuladamı gitmediniz paçalardan cahillik akıyor. Ulan her şeyi geç bu ülke için mücadele vermiş insandan bahsediyoruz bu ne avamlık diyecek söz bulamıyorum ya
şimdi güzel kardeşim insanın fenotipi sadece genlere bağlı değil yaşadığı yerin coğrafyası, iklimi, bireyin beslenme şekli dahi etkiler. ha şu var kendisine Türk değil diyenler var. E bu adam niye o zaman Türkiye için defalarca ölümü göze aldı, kendisini perişan etti, sabahlara kadar kafa yordu bu vatan için. Bu eleştiriler bana mantıksız geliyo insan ait olmadığı toplum için bu kadar çabalamazdı bir yunan komutanı olur çok rahat bu zekayla orada da yükselirdi.
Kardeşim beynin pırıl pırıl. Her ırk çevre ırklarla münasebette bulunur kimse yüzde yüz değildir bu bir. Yunanistan da türk olmuyorsa Anadolu da Türk olmuyor o zaman. Çünkü Asya dan göç ettik. Beyninle neyi takas ettin
Söyle bir sey var ne kadar dogru bilmem kaynaklarda Atatürk un oldugu ve yerine ingiliz in gectigi soyleniyor. Ataturk esmer kisa boylu biriymis canakkale savasinda ölmüş. Teori yanlizca.
Bu ne kadar saçma biri soru, her ırk tek tip mi sanıyorsun? Her ırkta baskın tip var, baskın olmayan tip vardır. İki beyazdan siyahı çocuk meydana gelebiliyor mesela...
@poncikbirkiz he canim he ben hainsem sende les kargasisin. Sus lan Ataturke de liderlere de saygim sonsuz sadece senin gibi tapmiyorum. Arastiriyorum ogreniyorum
Lan mal nerden biliyorsun taptığımı. Boş yapma. Allahtan araştırmışsın neymiş Atatürk esmer kısa boyluymuş yerine ingiliz geçmiş. Ilkokul çocuğuna söylesen güler bide bilgiliyim ayakları yapıyor @Eslemtuana
@poncikbirkiz kizim teori lan gercek demiyorum anlamiyormusun? Varsayim makale. Senden cok kitap okumusumdur ve universiteliyim. Biliyoruz herhalde gercek olmadığını. Sen basladin kahpe surtuk demeye. Dinle oyle konus
Kızım baslatan sensin. yorumuna yuh diyorum! Yazdim sacma sapan tepki gosterdin. sorunlu musun sana bisey dememistim orda. Her unv okuyanda kendini bilgili saniyor ya bitiyorum ya teorisi bile sacmalik @Eslemtuana
Ve Allahini seviyorsan birisini yargilamadan once dinle anla sor konus kalp kırılıyor burada. Şükürler olsun ki her gun polis olayim vatanim insanlar icin tıpkı bizden oncekiler gibi sehit olayim diye dua ediyorum. Vatanima ihanet etmem izin vermemde
Olabilir bana da Ataturk un oldugu yerine biri geldigi sacma geldi. Ama Adnan oktar kesin. Ama canim ben sana küfür mu ettim kahpe mi dedim? Vatan haini mi dedim.
Kardeşim niye öyle bir tepki verdin o zaman? Atatürke hakaret edenlerden sanıp egm ye bildiriyordum az kalsın. Yargılamadim ben seni yorumuna sasirip ona tepki verdim sen yanlis anladin @Eslemtuana
En İyi Cevaplar