Yat zıbar artık gözlerine yazık dediğiniz birileri var mı?

Yat zıbar artık gözlerine yazık dediğiniz birileri var mı?


Gerçekten uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum.
Öğlen 1 de geri kalkıcam kaç saattir uykusuzum bilmiyorum.


Güncellemeler
+1 yıl
Saat 14:17 oldu ve ben uyumadım. Yani 22 saattir ayaktayım 😒Bakalım kaça kadar dayanabilicez
Yat zıbar artık gözlerine yazık dediğiniz birileri var mı?
Cevapla