Dün bir kavga olayı oldu kafama bira şişesi vurdu birisi, kan parası isteyeceğim istemelimiyim?

arkadaşlar dün ben arkadaşım ve ablam işten dönüp eve gidiyorduk bir beyaz araba tacizde bulunurcasına 4-5 defa yanımızdan geçti onlardan rahatsız olduğumu bir abime belirttim telefonda plakasını filan söyledim. bunu aldırış etmediler ben aşağıda son geçtiklerinde bizim arkadaşlar denk geldi neyse tam o sırada tekrar geçtiklerinde üstüme sürdü ben tekme attım arabaya. yukarı yola kadar gazlayarak kaçtılar ben bizimkilerin arabasına bindim arabada 4 kişiyiz yolun ortasında önlerine kırdık kestik ben arabadan atladığım gibi şöför maailine tekmeyi koydum sertçe botla. camı kırdım içerideki lavuğun suratına gömdüm kısaca sonra şoförü yumrukladım 4-5 hızlıca vuruyorum arka kapı açıldı. lavuğun biri indi sol arkadan bu sefer ona saldırdım onu orda yunruklarken kafama bira şişesi vurdu onun etkisiyle birazdaha vurup yere yıktım kafama dokundum kanıyordu orda az geriye çekildim o sıra biri üstüme geldi elinde çakışma tam bana savurdu bizim bir arkadaş iktirdi onu sonra onu yerde tartakladılar. benim üstüme biri daha geldi çakıyla onu orda yumrukladım ceket filan yırtıldı geriye çekildim kafamın sürekli kanaması etkisiyle sonra olay duruldu bunlar bizim eski mahallenin iti kopuğu ymul aralarından birini aldık arabaya bizim tanıdığımız çıktı hastanede dikiş attılar filan tetenoz aşısı oldum. sonra dışarı çıktım elemanlardan biri gelmiş kafama şişe vuran orda biraz konuşuldu hatalarını anladılar filan olay şu an belirsiz durumda ve ben kan parası isteyeceğim direk araya olmadı polise koyacağım her biri zaten serbest imzalı tahliyede serbest salınım yani. neyse olayda ablam yanımda ve ablama bakarak geçti durdular bu benim kanıma dokundu 2 yumruk ve tekmelerin konuştuğu kavgada bıçak çektiler saplamaya çalıştılar 3 yaşları en ufakları 28 yaşlarındalar en büyüğü bana bıçak çeken ve şöför olan 33 yaşında. ben bunlardan kan parası almalımıyım? yani alabilirmiyim isteyeceğim düşüncem var ama burda bir sorunayım dedim
Güncellemeler
+1 yıl
Olay trol değil isteyen aydın /merkez)/Girne Bulvarı / aykut kız-erkek öğrenci yurdunda herhangi bir tanıdığı olan birileri sorulturabilir dün gece 11 gibi oldu olay herkes cama çıktı yurttan biliniyor.
Dün bir kavga olayı oldu kafama bira şişesi vurdu birisi, kan parası isteyeceğim istemelimiyim?
Cevapla