İyice bıktınız ama sabrın sonu selamet diye dayanıyorsunuz. Sabretmek belli bir noktadan sonra aptallık değil mi?

"Çürümüş insanlarla yaşıyorum. Bu yüzden üzerime sinen kokulardan arınmam mümkün değil"
İyice bıktınız ama sabrın sonu selamet diye dayanıyorsunuz. Sabretmek belli bir noktadan sonra aptallık değil mi?
Cevapla