Benden hoşlanıyor ama kapalı olduğum için beni yanına yakıştırmıyor ☹️ çok berbat hissediyorum?

Açıkça çok güzel olduğumu çok eğlenceli olduğumu ve bana karşı hislerinin olduğunu söyledi ama ben kendimi kapatarak haksızlık ediyormuşum o bu şekilde koluna takamazmis beni... Berbat hissediyorum evet üzüldüm canım yandi ben onu seviyordum ama bu sozlerinin üzerine alakami kestim. Yalnizken çok iyi arkadaşlarinin yaninda yüzüme bakmiyor. Bana böyle davranmasi canımı çok yaktı bizde insaniz neden böyle ötekilestiriliyorum gerçekten çok mutsuzum lütfen yapmayın bunu.
Benden hoşlanıyor ama kapalı olduğum için beni yanına yakıştırmıyor ☹️ çok berbat hissediyorum?
Cevapla